18 Aralık 2024, Çarşamba
spot_img

Allianz, MoMA’nın sponsoru oldu

Allianz, dünyanın en önemli modern sanat müzelerinden olan The Museum of Modern Art’ın (MoMA) güncel sanat sergilerinin kurumsal sponsorluğunu üstlendi.

Allianz, kültür ve sanata verdiği desteğin kapsamını her geçen gün artırıyor. Son olarak dünyanın en önemli modern sanat müzelerinden MoMA ile işbirliği yapan Allianz, müzenin güncel sanat sergilerinin kurumsal sponsorluğunu üstlendi. 1929’da New York’ta eğitim enstitüsü olarak kurulan MoMA, modern ve güncel sanata ev sahipliği yapan en önemli kurumlardan biri olarak her yıl milyonlarca ziyaretçi ağırlıyor. Allianz’ın, çoğunlukla sınırları aşmasıyla bilinen güncel sanata olan desteği, kurumun risk almaya, değişime ve yeni fikirler keşfetmeye olan ilgisini de ortaya koyuyor.

Allianz’ın Global CEO’su Oliver Baete, heyecan verici bu işbirliği hakkında “MoMA işbirliğimiz risk almadan ve keşfedilmemiş alanlara girmeden ilerleme olmayacağına dair inancımızın bir örneği. MoMA sponsorluğumuzla beklentilere ve geleneklere karşı cesaret göstermiş güncel sanatçıları desteklemekten dolayı mutluyuz” diyor.

Allianz Grubu’nun sanata olan desteği güncel sanatla sınırlı değil.  Allianz, gençlerin sosyal gelişimini müzik eğitimi ile desteklemek amacıyla, Allianz Global Marka Elçisi, ünlü piyanist Lang Lang tarafından kurulan Lang Lang Uluslararası Müzik Vakfı ile 2013’ten bu yana işbirliği yapıyor. Bu işbirliğinin bir ürünü olarak çalışmalarını sürdüren Allianz Gençler Müzik Kampı da, her yıl dünyanın farklı ülkelerinden, 8-14 yaş arası 10 yetenekli genci bir araya getiriyor.

Sanata destek hız kesmeden sürüyor

Toplumun yaşam kalitesini artıran sosyal bir marka olan Allianz Türkiye de global kurum kültürüne bağlı kalarak müziği ve geleceğin sanatçılarını desteklemeyi, toplumdaki kültürel bağları müzik yoluyla güçlendirmeyi kurumsal sorumluluk felsefesinin merkezine koyuyor. Bu doğrultuda Allianz Türkiye, Allianz Gençler Müzik Kampı’na Türkiye’den katılmaya hak kazanan ilk isim olan ve 3. Allianz Gençler Müzik Kampı’ndan bu yana “Allianz Türkiye Marka Elçisi” olan genç piyanist Kaan Baysal’ın müzik eğitimini destekliyor. Allianz Türkiye, genç müzisyenlere verdiği desteği, temel amacı mümkün olduğu kadar fazla çocuğa karşılıksız müzik eğitimi olanağı sağlamak olan Barış İçin Müzik Vakfı’nın öncü kurumsal, her yıl ülkenin tüm konservatuarlarından seçilen 100 genç müzisyenin bir araya gelmesiyle oluşturulan Gençlik Filarmoni Orkestrası’nın kurumsal destekçiliğini üstlenerek sürdürüyor. 2015 yılı içerisinde, müziğe erişmek, müziği öğrenmek isteyen herkese karşılıksız ve Türkçe içerik sunan Türkiye’nin ilk ve tek dijital platformu Motto Müzik’i hayata geçiren Allianz Türkiye, bu platformda enstrüman çalmayı öğrenmek isteyenlere ücretsiz dersler, müzik haberlerini takip etmek isteyenlere güncel haberler, ünlü müzik insanlarıyla birbirinden eğlenceli programlar sunuyor. Güncel sanata da destek veren Allianz Türkiye, İstanbul Kültür Sanat Vakfı tarafından düzenlenen, dünyanın en önemli sanat etkinliklerinden biri olarak kabul edilen İstanbul Bienali’ne sağladığı katkının yanı sıra, yeni merkezi Allianz Tower’da da Türkiye’nin yeni nesil sanatçılarının çalışmalarına yer veriyor.

 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER