16 Kasım 2024, Cumartesi
spot_img

Allianz “1 olmak içimizde var” diyor

Yeni döneminde iletişim çalışmalarına hız veren Allianz Sigorta, “1 olmak içimizde var”  mesajı veriyor.

allianz_reklam

SİGORTAMEDIA

Yapı Kredi Sigorta ile birleşmesini tamamlayan Allianz Sigorta, yeni bir döneme başladı. Yeni döneminde dışavurumcu bir yaklaşım benimseyeceğini ve müşteri nerdeyse orada olacaklarını açıklayan Allianz Sigorta, çeşitli iletişim çalışmalarıyla da bu tavrını destekliyor. Allianz Sigorta, Ayhan Sicimoğlu ile gerçekleştirilen ‘Anıların Hastasıyım’ temalı sosyal medya çalışmasının ardından yeni reklam filmi ve radyo spotuyla da “1 olmak içimizde var” diyor.

Türk insanın ‘hem iyi hem kötü günde birlik olma’ özelliğinden yola çıkılan reklam filminde, bir bebeğin doğumu sonrasında yakınlarının ziyaretine gelmesi ve zor durumda kalan birine tandık tanımadık herkesin yardımına koşması yer alıyor. 40 saniye süren reklam filminin müziği ile de ‘bir olmak’ duygusu  destekleniyor.

Ayrıca Yapı Kredi Sigorta ile birleşmesini tamamlayan Allianz Sigorta, yeni reklam filminin sloganında 1 rakamını kullanarak sektör liderliğini hedeflediğine de vurgu yapıyor.

Allianz’ın yeni reklam filmini http://www.youtube.com/watch?v=PVFOc5tfa_I adresinden izleyebilirsiniz.

 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER