ALC Servis, bayi toplantısında Türkiye’nin dört bir yanındaki bayileri ile bir araya geldi. Zorlu dönemde bayilere destek olduklarını belirten ALC Servis Genel Müdürü Mahmut Şevluk, “Bayilerimizin maliyetlerini düşürüyoruz. Kurumsal esnaf yüzümüzü bayilerimize de yansıtıyoruz” diyor.
SİGORTAMEDYA / ALP SÜER
Türkiye’de son zamanlarda onarımcı firmalar arasında en çok dikkat çeken şirketler arasında ALC Servis geliyor. Şirket bir yandan, enflasyon ve maliyetlerin arttığı zorlu bir yıl olan 2022’de de yatırımlarına devam ediyor; şube ve bayi sayısını artırmaya devam ediyor. Diğer yandan mobil onarım ve hasar anlaşmaları yaptığı sigorta şirketleri sayısını da artırıyor. ALC Servis, geçen günlerde de bayileri ile bir araya geldi. 26-27 Kasım’da İstanbul-Halkalı Elite World Otel’de gerçekleşen ALC Servis bayi toplantısının, 26 Kasım akşamı düzenlenen ‘Gala Gecesi’ne katıldım. Öncelikle organizasyonun çok güzel geçtiğini vurgulamam gerekiyor. Türkiye’nin dört bir yanından davetli olarak gelen bayi temsilcilerinin, ALC Servis üst yönetimi ile bir araya gelmekten dolayı mutlu ve heyecanlı oldukları gözleniyordu. Gala gecesinde bayilere başarı ve performans kriterine göre ödüller verildi; ayrıca, 1 yıldan başlayıp, 11 yıla kadar uzanan kıdemlerine göre plaket takdim edildi. Etkinliği, ALC Servis’in Halkalı Genel Müdürlükte farklı bölümlerde çalışan arkadaşlarla aynı masada birlikte izledik. Karşılıklı görüş alışverişinde de bulunduğum çalışanların şirkete sevgi ve bağlılıklarını da vurgulamadan geçmeyeceğim.
Kahvenin 40 yıl hatırı; ALC ailesinin ‘dostluk bağı’ var
Gala Gecesi’nde ALC Servis Genel Müdürü Mahmut Şevluk, bayilere hitaben bir konuşma yaptı. Konuşmasına, “Kahvenin 40 yıl hatırı var; ALC Ailesinin ise dostluk bağı var” diyerek başlayan Şevluk, 2022 yılının ülkemiz adına çok zorlu bir yıl olduğunu hatırlattı. Gerek siyasi gerek ekonomik darboğazların insanların yaşam standartlarını olumsuz etkilediğini ifade eden Şevluk, buna karşın, ALC Ailesi’nin hedeflerine ulaşarak sağlam adımlarla büyümeye devam ettiğini söyledi. Mobil onarımda, hedeflenen sigorta şirketleri ile anlaşma sağladıklarını, mini onarımda da hedefin üzerine çıkmayı başardıklarını ifade eden Şevluk, “Hasar onarım prosesinde de yapmış olduğumuz merkezi çatı anlaşmaları ile sigorta şirketleri ile olan işbirliğimizi artırdık” dedi. Şevluk, ALC Servis’in büyümesinde büyük rol oynayan her bir aile bireyine teşekkür ve şükranlarını da sundu.
Bayi toplantıları sürecek
Gala Gecesi’nde, ALC Servis Genel Müdürü Mahmut Şevluk ile bir röportaj yapma fırsatı da buldum. Şevluk, düzenledikleri organizasyonla ilgili şu görüşleri dile getirdi: “ALC Servis olarak her yıl düzenlediğimiz bayi toplantısını düzenledik. Toplantımız bayilerimize moral ve motivasyon kaynağı oluyor. Kendi bölgesindeki diğer bayilerle kaynaşma fırsatı buluyor. Bayi toplantılarını önümüzdeki yıllarda da düzenlemeyi hedefliyoruz.”
Şevluk, “2023’ün de 2022 gibi zorlu bir yıl olacağı dile getiriliyor. Bayilerin yüklerini hafifletmek için ne gibi stratejiler izleyeceksiniz?” soruma şu yanıtı verdi: “Bayilerde en ciddi maliyet, personel maliyeti. Gözler, asgari ücret zammına çevrilmiş durumda. Sarf malzemeleri, yedek parça, maliyet yönetimi ve personel istihdamı ile bayilerimizin maliyetlerini düşürebilmek için onların yanında olmaya çalışıyoruz. Kurumsal esnaf yüzümüzü bayilere yansıtmaya çalışıyoruz” diyor.
En kıdemli bayi Erzurum
Gala gecesinde, kıdemli bayilere de plaket takdim edildi. ALC Servis’in en kıdemli bayisi ise 11 yıldır şirkete bağlı olan ALC Erzurum-Mesut Otomotiv olarak açıklandı.
ALC Servis bayilere eğitim de verdi
ALC Servis Genel Müdürü Mahmut Şevluk’tan aldığım bilgilere göre, ALC Servis bayi toplantısının 27 Kasım’da düzenlenen ve basına kapalı olan 2’inci kısmı eğitim ağırlıklı geçti. Açılışta, önce Mahmut Şevluk, ALC Vizyonu ve hedeflerini 2023 Hedeflerini bayilere anlattı. Bayilere satış ve pazarlamada ALC vizyonunun anlatıldığı ve TSE ve OSEM bilgilendirmesinin de yapıldığı 2’nci gün bayi özel görüşmeleri ile sona erdi. Bayiler son bölümde ALC Servis üst yönetimi ile görüş alışverişinde bulundu; sorunlarını ve ALC yönetiminden beklentilerini dile getirme fırsatı yakaladı.
68 bayisi olan ALC, Ordu ve Çanakkale’de bayi açacak
ALC Servis Genel Müdürü Mahmut Şevluk’un verdiği bilgilere göre, ALC Servis’in bayi (servis) sayısı da artıyor. Son olarak Batman’da bayi açan şirketin ülke genelinde bayi sayısı da 68’e yükseldi. Şirket, önümüzdeki günlerde de Ordu ve Çanakkale’de bayi açmayı planlıyor. aynı zamanda yeni şubeler açmaya da hazırlanan ALC Servis, Türkiye çapında 6’ncı şubesini Ankara-Şaşmaz, 7’inci şubesini de İstanbul-Ataşehir’de açacak. Şevluk, 2023’te istikrarlı şekilde büyümeye devam edecek ALC’nin, 75 servis noktasında hizmet vermeyi hedeflediğini söylüyor.