Aksigorta’nın 2010 yılında başlattığı ve 5 yıl boyunca uyguladığı “Hayata Devam Türkiye” Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesi kapsamında Nielsen’e yaptırdığı “Afet Bilinci Araştırması” TÜAD’ın düzenlediği Baykuş Ödülleri’nde Sosyal Baykuş kategorisinde Gümüş Ödül kazandı.
Aksigorta’nın AKUT ile birlikte Marmara ve ardından yaşanan depremlerde toplumun bilgi yetersizliğinin kayıpları daha da artırdığı gerçeğinden yola çıkarak tasarlayıp beş yıl boyunca uyguladığı “Hayata Devam Türkiye” Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesi kapsamında Nielsen’e yaptırdığı “Afet Bilinci Araştırması”, Türkiye Araştırmacılar Derneği’nin araştırma sektöründeki başarılı pazarlama ve sosyal araştırmaları ödüllendirmek amacıyla düzenlediği 2. Baykuş Ödülleri’nde Sosyal Baykuş kategorisinde Gümüş Ödül kazandı.
AFET BİLİNCİ KONUSUNDA GERÇEKLEŞTİRİLMİŞ EN GENİŞ KAPSAMLI ARAŞTIRMA
Toplam 15 araştırma şirketinin, 54 Araştırmavereni ve 24 Veri Toplama Şirketi ile başvurduğu 2. Baykuş Ödülleri’nde Gümüş ödülün sahibi olan Afet Bilinci Araştırması, projenin 4. etabının gerçekleştirildiği 2013 yılında Aksigorta tarafından Nielsen’e yaptırılmıştı. Türkiye’nin bugüne kadar afet bilinci konusunda gerçekleştirilmiş en geniş kapsamlı araştırması olan Afet Bilinci Araştırması, Türk toplumunun afetler konusundaki bilinç ve yaklaşım tarzı ile ilgili ilginç ve çarpıcı sonuçlar ortaya koymuştu.