Aksigorta, ‘İyi düşün, iyi yaşa’ mottosundan yola çıkarak başlattığı “Süper Güçler” sosyal medya kampanyasıyla, farklı alanlardaki sigorta ihtiyacına dikkat çekmeyi ve bu konuda farkındalığı artırmayı hedefliyor.
Aksigorta’nın “Süper Güçler” sosyal medya kampanyası, 1 Şubat’tan itibaren Facebook, Twitter, Instagram ve Youtube’da kullanıcılarla buluşmaya başladı. Viral etki oluşturarak sigorta ihtiyacı ve yararları hakkında farkındalığı geliştirmeyi amaçlayan kampanya eğlenceli videolardan oluşuyor. Videolarda sigortanın gereklilik olduğu durumlarda sigorta yaptırmayan karakterler süper kahramanlar olarak konumlanıyor.
‘Sahip Olmadığın Süper Güçler İçin Endişelenme’ ve ‘Bunlar Olsa Olsa Filmlerde Olur’ temalarındaki videolar, günlük yaşamın akışında her an karşılaşabileceğimiz ancak başımıza gelebileceğine ihtimal vermediğimiz farklı senaryolar üzerinden sigortanın neden gerekli olduğunu anlatıyor.
1 Şubat tarihinde yayınlanan videoya bu linkten ulaşılabilir: https://facebook.com/Aksigorta
Künye
Reklamveren: Aksigorta
Reklamveren Temsilcisi: Esra Öge, Zeynep Melis Altıok, Ata Hascan, Alkım Saygın
Reklam Ajansı: Jeton
Kreatif Direktör: Tolga Akış
Ajans Direktörü: Eylül Dölkeleş Gürevin
Yaratıcı Ekip: Mutlu Çağlar Kale, Gülce Yılmaz
Müşteri İlişkileri: Seyhan Halim
Prodüksiyon Şirketi: Jeton Tv
Prodüksiyon Sorumlusu: Burak Yavuz
Yönetmen: Doğukan Şenlik
Görüntü Yönetmeni: Mehmetali Ergin
Dublaj Sanatçısı: Nur Subaşı
Mecra: İnternet, Sinema