Aksigorta’nın Robot Dönüşüm Projesi sayesinde hayata geçirilen sanal çalışanlar sekiz kat fazla hizmet üretirken 7/24 hizmet veriyor.
Aksigorta, dijitalleşme programı kapsamında Robot Dönüşüm Projesi’ni hayata geçirdi. Uygulama ile sektörde ve Türkiye’de bir ilke imza atan Aksigorta’nın Robot Dönüşüm Projesi sayesinde hayata geçirilen sanal çalışanlar sekiz kat fazla hizmet üretirken 7/24 hizmet veriyor. Poliçe üretimi, hasar dosyası açılması gibi yedi farklı süreci yürüten sanal çalışanlar, projenin başladığı 2016 Eylül ayından bu yana 20 bin poliçe düzenlenmesi ve 5 bin hasar dosyası açma işlemini gerçekleştirdi.
Çalışma verimliliği ve hizmet kalitesini artırıyor
Mevcut çalışanların iş kapsamından, operasyonları çıkararak daha katma değerli işlere yönlendirmeyi amaçlayan proje sayesinde çalışan verimliliğinin yanı sıra müşterilere sunulan hizmetin kalitesi de artıyor
Her bir robotun bir iş yapabilme özelliğine sahip olduğu projede sanal çalışanlar teknolojiden bağımsız bir çok uygulamaya da entegre edilebilirken, uygulama aşamasını çok hızlı bir şekilde gerçekleştirebiliyorlar. Tekrarlayan işleri tamamlamak için daha az kaynak gereksinimi duyan sanal çalışanların ilerleyen süreçte, hasar ve üretimde daha da yaygınlaştırılması, finans ve tahsilat bölümlerinde de aktif hale getirilmesi planlanıyor.
“Projeyi müşteri odaklı yaklaşımımızla gerçekleştirdik”
Aksigorta Genel Müdürü Uğur Gülen, Aksigorta’nın sektörde ve Türkiye’de ilk kez uygulanan projesi ile ilgili “Robot Dönüşüm Projemizin temelinde, Aksigorta’nın müşteri odaklı hizmet anlayışı var” dedi.
“Hizmetimiz mesai saatleriyle sınırlı kalmıyor”
Aksigorta Bilgi Teknolojileri ve Dijitalleşmeden sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Metin Demirel, Sabancı Holding’in Aksigorta’daki ortağı Ageas’ın da Robot Dönüşüm Projesi’ne öncülük ettiğini dile getirdi. Demirel, “Bu proje ile son teknolojiyi kullanarak hem müşterilerimize verdiğimiz hizmeti mesai saatleri ile sınırlamıyor 7/24 hale getiriyor hem de çalışanlarımızın üzerindeki operasyonel yükü alarak onların birikimlerini, uzmanlıklarını daha çok yansıtabilecekleri pozitif müşteri deneyimi yaratacak işlere yönlendiriyoruz” şeklinde konuştu.
Merhaba,
Bu robotların “Teknik Personel” belgesi var mı?”, “Eğitim seviyeleri Lisans mı, Yüksek lisans mı?”
şaka bir yana, ne diyor sigortacılığın temel kuralı, Sigortacılıkta karşılıklı güven esastır. Bir robota mı güvenecek kişi? O zaman bizlerde bir AVATAR yaratalım, karşılıklı anlaşsınlar mutlu mesut ROBOT vs AVATAR.
Riskin alınıp devredildiği acımasız gerçeklikteki bir dünyada robot kavramı bana biraz gerçeküstü gibi geldi. Tabi tüm bu yorumu bu kısa haber yazısı üzerine yapıyorum. Eksik bilgi hatalı karar oluşturur, biliyorum.
Sevgi ve Saygılarımla,
Bu robot konusu herkesin gündeminde: http://webrazzi.com/2017/02/20/bill-gates-robotlar-da-insanlar-gibi-vergi-odemeli/