Dijital satış yönetimi uygulaması Aksiyon’u hayata geçiren Aksigorta, satış ekibine büyük kolaylıklar sunuyor. Aksigortalılar, sorumlu oldukları dağıtım kanallarıyla ilgili güncel üretim bilgilerine ve raporlara diledikleri zaman diledikleri yerden ulaşabiliyor.
Bilgi teknolojileri ve dijitalleşme alanında sürekli atılımlar yapan Aksigorta, dijital satış yönetimi uygulaması ‘Aksiyon’u hayata geçirdi. Son teknoloji veri analitiği ve CRM sistemi ile desteklenen Aksiyon mobil uygulaması, satış ekibinin ofiste ve sahada birçok ihtiyacını karşılamak üzere tasarlandı. Aktivite yönetimi ile aylık ziyaret programlarını önceden oluşturabilen, ziyaret notlarını sisteme ister yazarak ister konuşarak kaydedebilen Aksigortalılar, sorumlu oldukları dağıtım kanallarıyla ilgili güncel üretim bilgilerine ve raporlara diledikleri zaman diledikleri yerden ulaşabiliyor.
Bunun yanı sıra CRM ve diğer veri kaynakları üzerinde çalışan yapay zeka uygulamaları neticesinde elde edilen öngörü ve tahminleri de bu uygulama ile birlikte kullanmaya başlayan satış ekipleri, satış kanallarını proaktif olarak yönlendirebilme imkanına kavuşuyor. Aksiyon uygulamasının diğer özellikleri arasında anlık bildirimler, kasko analizi ve trafikte geçirilen zamanı azaltacak şekilde rota planlaması ve navigasyon özelliği bulunuyor.
‘Amacımız kusursuz müşteri hizmeti’
Güncel CRM, mobil ve yapay zeka teknolojilerinin bir bileşimi olarak Aksiyon uygulamasını geliştirdiklerini ifade eden Aksigorta Bilgi Teknolojileri ve Dijitalleşmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Metin Demirel, “Geleceğin sigortacılığı için teknoloji yatırımlarına hız veriyoruz. Satıştan başlayarak müşterilerimizi 360 derece görerek onları daha yakından tanıyıp, doğrudan temasa geçebilmek ve kusursuz müşteri hizmeti sunabilmek için de sürekli çalışıyoruz” dedi.