8 Eylül 2024, Pazar
spot_img

AHE müşterilerinin klavuzu BESMatik

Müşterilerine özel internet şubesi ve kurumsal internet sitesini yenileyen Anadolu Hayat Emeklilik, BESMatik uygulamasıyla  kullancılar, kendilerine önerilen en uygun ürüne hızla başvuru yapabiliyor.   

yeni site ahe

Anadolu Hayat Emeklilik, yeni internet şubesi ve internet sitesi ile kullanıcılarına daha etkin ve hızlı hizmet veriyor. Müşteriler, internet şubesinde bireysel emeklilik, hayat ve ferdi kaza sigortası sözleşmelerine ait bilgileri, birikimlerini, devlet katkılarını, teminatlarını, ödemelerini ve fon performanslarını anlık olarak görüntüleyebiliyor, gerekli değişiklik işlemlerini zorlanmadan güvenli bir şekilde gerçekleştirebiliyor.

Kurumsal internet sitesi ise bireysel emeklilik ve hayat sigortası ürünleriyle ilgili tüm ziyaretçilere hitap edecek, aranılan içeriğin kolaylıkla bulunabileceği bir bilgi seyahati sunma hedefiyle tasarlandı. Sitenin karşılama ekranında sunulan BESMatik servisi ile  ziyaretçiler emeklilik döneminde elde edebilecekleri muhtemel birikimi kolayca hesaplayıp, kendilerine önerilen en uygun ürün için hızla başvuru yapabiliyor.

Müşteri memnuniyetini artırmaya çalışıyor

Şirketin yenilenen internet yüzü ile ilgili değerlendirme yapan Anadolu Hayat Emeklilik Genel Müdürü Uğur Erkan: “Anadolu Hayat Emeklilik olarak, sürekli gelişen ve yaygınlaşan bir iletişim ve pazarlama kanalı olan internet ve sosyal medyanın çok önemli olduğunun farkındayız. Yeniliklerin öncüsü ve dinamik bir şirket olarak değişim göstermemiz kaçınılmaz. Sosyal medya; pazarlama, satış ve müşteri ilişkileri süreçlerinde stratejik açıdan giderek önem kazanıyor ve daha yaygın olarak kullanılıyor. Şirket olarak; pazarlama, satış öncesi ve sonrası hizmetlerin hızlanmasında ve hizmet kalitesinin yükseltilmesinde bu kanalları başarılı bir şekilde kullanıyor ve müşteri memnuniyetimizi artırmaya çalışıyoruz” şeklinde konuştu.

yeni site ahe1Daha üstün bir kullanım deneyimi

Yeni internet sitesinin kullanıcı ihtiyaçlarına odaklı tasarımı, yenilikçi görsel sunumu ve işlevselliğiyle ziyaretçilere daha üstün bir kullanım deneyimi sunacağını belirten Erkan, sözlerine şöyle devam etti:

“İnternet şubemiz ve kurumsal internet sitemizi yenilerken; sade tasarım, üst düzeyde görsel kalite ve kolay menü yapısıyla yenilikçi bir kullanıcı deneyimi sunmayı hedefledik. Yeni şubemizdeki en önemli değişikliklerden biri, müşterilerin sahip oldukları tüm ürünlerle ilgili bilgilerin (bireysel emeklilik, hayat sigortası ve/veya ferdi kaza sigortası) tek şifre ile giriş yapılarak aynı ortam içerisinden görüntülenmesi ve ihtiyaç duyulan işlemlerin kolaylıkla gerçekleştirilmesi. İnternet sitemizden bireysel emeklilik ve hayat sigortaları ile ilgili her türlü güncel ve detaylı bilgiye, ayrıca mevcut ürünlerimizin içerikleri ile şirketimizle ilgili tüm kampanya ve haberlere ulaşılabiliyor. Ziyaretçilerimizin “Bilgi Almak İstiyorum” ve “Soru, Öneri veya Şikayetim Var” bölümlerini kullanarak bize ilettikleri öneriler ve görüşler doğrultusunda aldığımız geri bildirimleri birer iyileştirme projesine dönüştürmeyi hedefliyoruz.”

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER