AgeSA, sektörde bir ilk olan engellilere yönelik görüntülü görüşme hizmetiyle işitme engelli müşterilerinin tüm sigortacılık işlemlerini gerçekleştirmelerine imkan tanıyor.
AgeSA, müşterilerine yönelik engelsiz ve erişilebilir hizmetlerini sürdürüyor. Daha önce AgeSA Mobil üzerinden görme engelli müşterilerine BlindLook ile geliştirdiği sesli simülasyon teknolojisi ile hizmet sunan şirket, şimdi de işitme engelli müşterilerine yönelik görüntülü görüşme hizmetini başlatarak sektörde bir ilke imza attı.
AgeSA Mobil üzerinden sunulan görüntülü görüşme özelliği ile işitme engelli müşteriler, tüm sigortacılık işlemlerini gerçekleştirip öneri, talep ve şikayetlerini işaret dili yoluyla kolayca aktarabiliyor. AgeSA’nın, müşteri odaklılık ve kapsayıcılık anlamında bu önemli atılımıyla sunduğu ürün, hizmet ve bilgileri tüm müşterileri için erişilebilir hale getirmeyi hedefliyor.