30 Nisan 2024, Salı
spot_img

Ada Acente Web’in Akıllı Teklif modülünde artık ‘kasko’ da var

fulyaulugSigorta sektörüne teklif almadan poliçeleştirme sürecine ve sonrasına kadar geçen sürede zaman kazandırmayı hedeflediklerini belirten Ada Yazılım Genel Müdürü Fulya Uluğ, sektöre hız kazandıran programları Ada Acente Web’in teklif modülünün kasko sigortaları için de kullanıma sunulduğunu belirtti.

HAYATIMIZ SİGORTALI

1995 yılında kurulan ve sigorta sektörüne zaman ve hız kazandıracak programlarıyla hizmet veren Ada Yazılım, sektörün tüm oyuncularına kolaylık sağlayan ürünleri Ada Acente Web’in teklif modülüne kasko sigortalarını da ekledi. Kullanıcılara tek bir ekran üzerinden karşılaştırmalı fiyat alabilme ve en uygun ürünü poliçeleştirip müşterisine sunabilme imkânını sağlayan programın aynı zamanda iş ve personel takibi yapabilmeye de olanak sağladığını söyleyen Ada Yazılım Genel Müdürü Fulya Uluğ, “Kasko branşında verilecek teminatların detaylı olması dolayısıyla kasko sigortalarında, şirket bazında oluşturulan pencerelerde ilgili şirketin istediği parametre bilgilerinin kullanıcı tarafından seçilmesine olanak sağlayan bir sistem kurduk” dedi.

Ürünün, kolay kullanımı açısından sektör tarafından yüksek taleple karşılandığını söyleyen Uluğ, “Akıllı Teklif modülü üzerindeki çalışmalarımız hızla devam ediyor. Gelen talepler doğrultusunda ürün yelpazemize ferdi kaza, yangın paket sigortaları gibi branşları da eklemeyi düşünüyoruz” diye konuştu.

İş akışı takipleri kontrol altında

Sektörde en önemli aşamanın poliçeleştirme süreci ve öncesi olduğunu belirten Uluğ, “Diyelim ki, yeni sigortalanacak bir araç var. Acenteler için en önemli kısım teklif alındıktan sonra bu teklifin ne kadar sürede poliçeleştirildiği ve işi hangi personelin takip ettiğidir. Bizim teklif modülümüzle şirketler, acenteler ve brokerler bu süreci çok kolaylıkla takip edebiliyorlar” dedi. Teklifin alınmasıyla başlayan ve poliçeleştirmeye kadar devam süreçte herhangi bir gecikme olması durumunda programın bu gecikmeyi sebepleri ile birlikte raporlayabildiğini de söyleyen Uluğ, “Bu sayede müşterilerimiz ekiplerinin performansını ve iş akışı takibini de kolaylıkla yapabiliyor” şeklinde konuştu. Uluğ, kurdukları Akıllı Teklif ve İş Akış Modeli ile müşterilerinin personel performansını da hızla ölçebildiğini sözlerine ekledi.

‘Tazeleme Eğitimleri’ devam ediyor

10 yıldır devam ettirdikleri eğitimlerin en önemli amacının, programın deneme yanılma yöntemi yerine bilinçli ve eğitimli bir şekilde kullanımını sağlamak olduğunu belirten Uluğ, “Programda herhangi bir güncelleme olduğunda kullanıcılarımıza bilgilendirme mesajları gönderiyoruz fakat bunların gözden kaçması gibi durumlar olabiliyor. Bu sebeple acente ve brokerlerinden talep geldiği anda ‘Tazeleme Eğitimleri’ni düzenliyoruz. Böylece programın üzerinde yapılan değişikliklerin de detaylı bir şekilde anlaşılmasını ve programın kullanım tarzının bir kez daha üzerinden geçerek daha bilinçli şekilde kullanılmasını sağlıyoruz” dedi.

Aylık bültenlerle tüm yenilikler duyuruluyor

Bir buçuk yıl önce başlattıkları ve her ay programda gerçekleştirilen yenilikleri müşterilerine ve kullanıcılara duyurdukları bültenlerle aksamaların önüne geçildiğini söyleyen Fulya Uluğ, “Bültenlerin gözden kaçan tüm güncellemeler için tekrar bilgilendirme yaptığını ve aksamaların önüne geçtiğini düşünüyoruz. Bu bültenlerde sadece o ay içerisinde yapılmış değişiklikleri hakkında değil üzerinde çalışılan güncellemeler hakkında da bilgilendirme yapmış oluyoruz” dedi. Uluğ, bu bültenlerin müşteri ve kullanıcılarıyla aralarındaki bilgi akışını sağladığını da sözlerinde ekledi.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER