9 Kasım 2024, Cumartesi
spot_img

AcnTURK Sigorta inovatif ürünlerle fark yaratmaya devam edecek

İlk acenteler toplantısını “Akıl Cesaret Nitelik” mottosu ile KKTC’de düzenleyen AcnTURK Sigorta, 2024 hedeflerini acenteleriyle paylaştı.

AcnTURK Sigorta ilk acenteler toplantısını düzenledi. KKTC’de, Limak Cyprus Deluxe Hotel’de “Akıl Cesaret Nitelik” mottosu ile gerçekleştirilen toplantıya 500 acente katılım gösterdi. Toplantıda konuşan AcnTURK Sigorta Genel Müdürü Ali Murat Dişci ve AcnTURK Sigorta Yönetim Kurulu Başkanı Murat Büyükçelebi, şirketin mevcut durumu ve ileriye dönük hedefleriyle ilgili açıklamalarda bulundu.

Yıl sonu üretim hedefimiz 3 milyar TL

AcnTURK Sigorta’nın mevcut durumuna ilişkin bilgiler aktaran AcnTURK Sigorta Genel Müdürü Ali Murat Dişci, kuruluşlarından bu yana trafik hariç 2 milyar TL üretim ve 375 bin poliçe yazdıklarını aktararak “1800 profesyonel acentemiz, 81 ilde 1550 servisimiz, 8 bölge müdürlüğümüz ve 200 personelimizle hizmet veriyoruz. Bu eser hepimizin. Tüm olumsuzluklara rağmen yola çıktığımızdan bu yana cesaretli davranıp yanımızda oldunuz. Sizleri cesaretinizden dolayı tebrik ediyorum. Herkesin rolünü iyi oynadığı bir yıl geçiriyoruz. Yıl sonunda 3 milyar üretim, 450 bin poliçe, 200 profesyonel acente, 81 ilde 1200’ü yetkili, 500’ü özel olmak üzere 1700 servis, 9 bölge müdürlüğü ve 225 personel hedefliyoruz” dedi.

Yüksek enflasyon yeni fiyatlama tekniklerine yol açıyor

Pandemi sonrası dünyanın gündeminde ilk sırayı alan yüksek enflasyonun herkesi olumsuz etkilediğini söyleyen Dişci, “Bu enflasyon neticesinde dünya sigortacılığında bazı teminatlar daraltılırken bazılarından da kaçınılıyor. Öte yandan ürünler evrim geçiriyor. Değişen dünya ve gelişen teknoloji neticesinde ürünler farklılaşmaya başladı. Yükselen fiyatlarla birlikte başta Avrupa ülkelerinde olmak üzere yeni fiyatlama teknikleri ortaya çıktı. Artan fiyatlardan insanları verimlilik esasına göre uzak tutmaya çalışan yeni konseptler oluşmaya başladı” açıklamalarında bulundu

Acentelik mesleğinin olmadığı yerde müşteri memnuniyeti risk altındadır

Aynı durumun Türkiye’de de geçerli olduğunu kaydeden Dişci, “Artan fiyatlardan hem biz hem sokaktaki vatandaş şikayetçi. Daralan ve kaçınılan teminatlar var. Satış sonrası hizmet sorunları da yaşanıyor. Yükselen fiyat ve daralan teminatların Türkiye sigortacılık piyasasındaki etkileri daha kırılgan. Sigortacılığın itibarı ve güvenilirlik algısı tehlikede. Acentelik mesleği risk altında, yükselen komisyonsuz sigortacılık fikri ve acentesiz sigortacılık tartışmaları gündemde. Acentelik mesleğinin olmadığı bir yerde müşteri memnuniyeti risk altındadır” ifadelerini kullandı. 

Bizim işimiz sektörün iş yapma şeklini değiştirmek

Dişci, mevcut ürün politikası ile acente ve müşteri arasında güven tesis edilemeyeceğine dikkat çekerek “Mevcut fiyat politikası ile müşterilerin sisteme güvenini korumak, satış sonrası hizmet kalitesiyle güvene dayalı ilişki kurmak, acentelerin bu gelir seviyesiyle sürdürülebilir finansal güce erişmeleri mümkün değil. Buna bir çözüm üretilmesi gerektiği ve tüm bunların altından sigortacılıktan en çok ekmek yiyen acentelerin kalkabileceği düşüncesiyle çok sayıda acente bir araya gelerek 2023 yılında bu şirketi kurdu. Ekim 2022’de ilk poliçemizi düzenledik. Biz geçtiğimiz bir yılda bu söylediğimiz sorunlara yanıt veren uygulamalar yaptık. Ürünleri yeniledik, fiyatlamaları rasyonel hale getirdik. Acente gelirlerinin arttırılması dair yeni uygulamaları piyasaya sürdük, acente gelirlerini doğrudan arttırdık, daha da arttıracak yeni seçenekler ortaya koyduk. Koyduğumuz teşhisin tedavisini de piyasaya verdik. Bazı şirketler bunu takip ettiler, çok mutlu olduk. Biz rekabet şirketi değiliz, bizim işimiz sektörün iş yapma şeklini değiştirmek” dedi.

Ruhsat sahibi olduğumuz branşlarda en iyi hizmet veren şirketi olmak istiyoruz

Türkiye’nin ruhsat sahibi olduğu branşlarda en iyi hizmet veren şirketi olmak istediklerini belirten Dişci, “Misyonumuz müşteri lehine kurulan bir fiyat kazanç dengesiyle en tatminkar hizmeti, en hızlı şekilde ve sürdürülebilir olarak vermek. Stratejimiz, bireysel küçük ve orta ölçekli müşterilerimize acenteler üzerinden yenilikçi ürün ve konseptlerle gitmek. İletişime açık, yenilikçi, insana ve doğaya saygılı, teknolojiyi işlerimize entegre eden ve yaptığımız her işe özenle yaklaşan bir şirketiz. Acenteci şirket değiliz, biz acenteyiz, acente de biziz” diye konuştu.

Misyonumuzu karşılamaya çalışan bir yıl geçirdik

2023 yılıyla ilgili değerlendirme yapan Dişci, 6 Şubat’ta yaşanan deprem felaketinin ardından hem depremzedelere hem de acentelerine destek verdiklerini ve hasar dosyalarını en hızlı kapatan şirketlerden biri olduklarının altını çizdi.

Astronomik fiyatların verildiği kasko piyasasında vatandaşların ekonomik sıkıntılarına çözümler ürettiklerini aktaran Dişci, “Acentelerimize en yüksek komisyon oranlarını verdik. Yeni gelir alanları geliştirerek onların yanında olduk. Bu tüm branşlarda artarak devam edecek. En iyi ürünü, en iyi fiyatlamayla, en iyi hizmetle, en iyi geliri sağlayarak sunmaya çalıştık. Misyonumuzu karşılamaya çalışan bir yıl geçirdik” dedi.

Hedefimiz yüzde 50 daha fazla kazanan acente, yüzde 80 acente piyasa payı

Dişci, güncel ve net limitlerle, açık ve net poliçe koşulları ile ürün standardını geliştirmek, tutarlı fiyatlama politikası ve her branşta sigortalının ihtiyacına uygun fiyat seçenekleri, hasar sürecinde ve müşteri ilişkileri yönetiminde daha iyi hizmeti verilmesi için çalışmaya devam edeceklerini aktararak “Yüzde 50 daha fazla kazanan acente, yüzde 80 acente piyasa payı hedefimiz var. Markamıza yatırım yapmayı sürdüreceğiz” şeklinde konuştu.

Hem acente hem de müşteri tarafında yüksek memnuniyet hedefliyoruz

Konuşmasına şirketin kuruluş hikayesinde yaşanılan sıkıntılardan bahsederek başlayan AcnTURK Sigorta Yönetim Kurulu Başkanı Murat Büyükçelebi, 1 yıllık süreçte şirketin elde ettiği başarıların gurur verici olduğunu söyledi.

Acentelerin başta yüksek gelir ve yüksek komisyon olmak üzere birçok beklentisine cevap verebilmek üzere çalıştıklarını ifade eden Büyükçelebi, hizmet ve ürünleriyle de müşteri tarafında yüksek memnuniyet hedeflediklerini aktardı.

İnovatif ürünlerimizle fark yaratıyoruz

Ürünleri özelinde bilgiler veren Büyükçelebi, “Kasko tarafında “Kaza yaparsan öde”, “Kullandığın kadar öde” gibi inovatif ürünlerimiz var. Kişisel koruma kalkanı, kişisel veri koruma sigortası gibi Her vatandaşın cebinde olması gereken sorumluluk ürünlerimiz var. Sağlıkta paylaşımlı aile sigortası, limitsiz TSS ve yatarak TSS gibi farklı ürünlerimiz mevcut. Yakın zamanda konutta eksiksiz sigorta ürünümüzü sunacağız. Vatandaşın evi deprem ya da sel gibi bir durumda tamamen ortadan kalkıyorsa biz gerçek yapım bedelinin tamamı neyse DASK’ın kalan kısmını ve enflasyonu da ekleyerek ödeyeceğiz. Hiçbir problemle karşılaşmadan konut poliçesi yapılabilecek.” dedi.

Sektörde benzeri olmayan teminatlarımız var

Sektörde olmayan teminatları bulunduğunu söyleyen Büyükçelebi, “Hem kaskoda hem sağlıkta prim iadesi yapıyoruz. Kaskoda kullanmayan vatandaşlara yüzde 15’ten başlayıp yüzde 25’e kadar prim iadesi yapıyoruz. Teminat kapama ve ömür büyü hasarsızlık indirimi sunuyoruz. Sağlıkta da yine prim iademiz var. Reçeteli ilaç, göz ve diş teminatı, anlaşmasız kurum ödemesi, check-up, 64 yaş üstü sigortalanma imkanı ve 0-18 yaşa ilk girişte ÖBYG hakkı sunuyoruz” açıklamalarında bulundu

İkame araç problemine çözüm sunmak için çalışıyoruz

Sigorta şirketinin yaşadığı problemlere çözüm bulması gerektiğinin altını çizen Büyükçelebi, “İkame araçta problem var. 25 araç aldık. Her ay filoyu büyüterek önümüzdeki sene 250 araca ulaşma hedefimiz var. Pert araçları kendimiz alıp vatandaşa hızlı şekilde parayı ödeyerek sizi rahatlatacağız” dedi.

Ulaşılabilirlik ve çözümsel yaklaşım acenteler için önemli

Ulaşılabilirlik, geri dönüş hızı ve çözümsel yaklaşımın acenteler nezdinde çok önemli olduğunu vurgulayan Büyükçelebi, “Bu konuda iyi olduğumuzu düşünüyoruz. Biz de portföyünü yöneten, sigortalılarına hakim, hasar prim dengesini gözeten, sigortalıya en iyi hizmet veren, sigortalıya danışmanlık, bilgilendirme, doğru satış yapabilen ve tahsilat konusunda hassas acenteler görmek istiyoruz” ifadelerini kullandı.

Acentelerimize yüksek gelir ve yüksek komisyon sağlayacak ortamlar yaratmaya çalışıyoruz

Yakın dönemde gerçekleştirecekleri çalışmalar hakkında da bilgiler veren Büyükçelebi, “Spor kulüpleriyle yapacağımız anlaşmamız ile taraftar poliçeleri çıkaracağız. Oradan da acentelerimize ciddi bir katkı geleceğini düşünüyoruz. Hayat ve emeklilik tarafında ruhsatımız yok ama burada ne tür ihtiyaçlar olduğunu biliyoruz. Hem bireysel emeklilikle hem BES’le ilgili aracın belgesi olmadan garantiyle işlem yapılabilecek bir yapı oluşturacağız. Acentelerimiz için yüksek gelir ve yüksek komisyon sağlayabilecek ortamlar yaratmaya çalışıyoruz. Ocak ayı itibariyle prim iadelerine başlayacağız. 8 bölge müdürlüğümüz var. Yakında açacağımız Doğu Anadolu Bölge Müdürlüğü ile bu sayı 9’a yükselecek. Üretim ve karlılık ödülleri kapsamında birinciye araç ödülü, İkinciye led TV, üçüncüye ise notebook hediye edeceğiz. Sigortanın ustalarını seçeceğiz. 2024’te de seyahat kampanyalarımız sürecek. Üç ayda bir dört adet seyahat ödülü olacak. Acente teknik personellerine özgü komisyon, seyahet ve eğitim ödüllerimiz olacak” açıklamalarında bulundu.

Yerli ve milli şirketlere sahip çıkmamız gerekiyor

Konuşmasının sonunda dünyanın dört bir tarafında süren savaşlarda yaşananların kabul edilemez olduğunu söyleyen Büyükçelebi, “Tüm bu gelişmeler, ülke olarak bağımsız ve güçlü olmanın önemi bir kez daha ortaya çıkıyor. Bu sebeple yerli ve milli şirketlere sahip çıkmamız gerekiyor” dedi.

Sigorta Ekranı:

1 Yorum

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER