Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu, acenteleriyle el ele yürüdüklerini belirterek en büyük motivasyonlarının acente bağlılığı olduğunu kaydetti.
Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu, en büyük motivasyonlarının, acentelerin Türk Nippon Sigorta’ya olan bağlılıkları olduğunu söyledi. Pamukçu, birçok acentenin birden fazla sigorta şirketiyle çalıştığı bu sektördeki amaçlarının, kendileriyle çalışan acentelerin tercih sıralamasında başta gelmek olduğunu söyledi.
Pamukçu, “Çalıştığımız tüm acentelerimiz profesyonel, işine hakim, sektörün sorunlarını biliyor. Birçok acentemiz, sektör meclislerinde söz sahibi olan sektöre hizmet etmiş değerli acentelerimiz. Acentelerimizle çoğu zaman karşılıklı fikir alışverişi yapıyor, ihtiyaç ve beklentilere çözüm sağlayacak önerilerimizi onlara sunuyoruz” dedi. Pamukçu, kârlılığın şirket ile acentenin el ele aynı bilinçle hareket ederek sağlanabileceğini dile getirdi.
Prim üretimlerinin büyük bir kısmının en önemli iş ortakları olan acenteleri vasıtasıyla sağlandığını ve bu şekilde devam edeceğine vurgu yapan Pamukçu, Türk Nippon Sigorta’nın acentelerle yakın çalışmalarına devam edeceğini sözlerine ekledi.
Pamukçu, satış kanalları ve özellikle de acenteleri için stratejilerini “ulaşılabilirlik” olarak ortaya koyduklarını ifade etti. “Bundan dolayı acentelerimize verdiğimiz hizmetin kalitesi bizim için çok önemli bir konu” diyen Pamukçu, Türk Nippon Sigorta olarak, diğer şirket uygulamalarının dışında acentelerine karşı farklılıklar yaratan dinamik bir yapı içinde hizmet vermeye çalıştıklarını dile getirdi. Pamukçu, “Bu sistemde çalışmaya ve acentelerimiz için her zaman yenilikler yapmaya devam edeceğiz” dedi.
“Farkımız, acentelerimize ulaşılabilir olmak”
Sigorta şirketlerinin verdiği hizmet kalitesinin, ürün yapısının ve hasar hizmetlerinin hemen hemen aynı olduğuna dikkat çeken Pamukçu, kendilerini iletişime en yakın şirket olarak konumlamak için çaba sarf ettiklerini belirtti. Acentelerinin ihtiyaç duydukları her an kendilerine ulaşabilmesini Türk Nippon Sigorta’nın farkı olarak tanımlayan Pamukçu, “İhtiyaç anında telefonun diğer ucundan gelecek cevabın acentelerimiz için ne denli önemli olduğunu biliyoruz. Çağın getirdiği gerekliliklerden biri olarak günümüzde birçok iş akışı, mailler ve mesajlar üzerinden ilerliyor. Ancak bazı durumlarda mail üzerinden anlatılmak istenen konu her ne kadar açık olursa olsun, yüz yüze veya telefonla anlatıldığı gibi açık olmayabiliyor. Bizler de bu anlamda acentelerimiz için ulaşılabilirliği en kolay sigorta şirketi olmaya çalışıyoruz” şeklinde konuştu.
“Acentesiyle büyüyen dinamik bir şirketiz”
Acenteleriyle büyüyen genç, dinamik bir sigorta şirketi olduklarını söyleyen Pamukçu, “Acentelerimizden gelen her türlü öneriyi şirket olarak hızlıca değerlendirip, inandığımız her iş için onlara destek veriyoruz” dedi. Pamukçu, acentelere, sadece Türk Nippon Sigorta için değil, sektörel gelişim için de müşterilerine çapraz satış yönlendirmeleri yapmalarını, sektörel kârlılığa katkı sağlayacak ürünlerin satışına ve bireysel portföylerini artıracak projelere ağırlık vermelerini önerdi.
Acentelerimize e-ticarette sistemsel destek sağlıyoruz
Dr. E. Baturalp Pamukçu, acentelerinin yoğunlaştığı ürünlerde kendilerine web servisleriyle destek sağladıklarını belirterek, “Bireysel satışa destek sağlayacak olan internet sigortacılığının hedef kitlesi, zaman sıkıntısı olan tüketiciler ile genç nesil olacaktır. Bu nedenle de uzaktan satışın önemini artırması, acentelerin üretim payını düşürmeyecek, teknolojik altyapısını hazır hale getiren acentelere avantaj sağlayacaktır. Şirket olarak teknolojik gelişmeleri yakından takip ediyor, acenteleriyle büyüyen bir sigorta şirketi olarak acentelerimizin e-ticarette büyümesine yönelik sistemsel desteği sağlıyor, acentelerimizin yapmış olduğu üretimi etkileyecek faaliyetlerde bulunmuyoruz” dedi.