Sompo Sigorta, acente memnuniyet anketinde 5 üzerinden 4,19 puan aldı. Sompo Sigorta Satış Genel Müdür Yardımcısı Hasan Bayata, “Sektörümüzün omurgasını oluşturan acentelerimiz bizler için son derece değerli. Önümüzdeki yıllarda da acentelerimize değer katmaya devam edeceğiz” dedi.
Sompo Sigorta, acente memnuniyet anketinde 5 üzerinden 4,19 puan alarak acentelerin çalışmaktan en memnun olduğu şirketlerden biri oldu. Sompo Sigorta iş ortaklarına dönük avantajlı uygulamalarıyla acente memnuniyetini artırmaya devam ediyor. ‘Acente Memnuniyeti-2021‘e Türkiye çapında 1.913 acente katıldı. Ankete göre, Sompo Sigorta‘yı ‘iyi şirket’ yapan nitelikler arasında hizmet kalitesi ve çözüm odaklılık ilk sıralarda yer aldı. Sompo Sigorta Satış Genel Müdür Yardımcısı Hasan Bayata, sigorta sektöründe dağıtım kanalları ile kurulan etkin çalışma modelinin son derece önemli olduğunu belirtti.
Ana odak noktamız acente memmuniyeti
Dağıtım kanalı yönetiminde acente memnuniyetini ana odak noktası olarak konumlandırdıklarını kaydeden Bayata, “Sektörümüzün omurgasını oluşturan acentelerimiz bizler için son derece değerli. Onların bizimle çalışmaktan memnun olmaları hep birlikte yeni başarılara ulaşma motivasyonumuzu artırıyor. Türkiye genelinde 2 bin 520 acentemiz ile güçlü bir iş birliği içinde yolumuza devam ediyoruz” dedi.
Amacımız iş ortaklarımızın hayatlarını kolaylaştırmak
Hasan Bayata, sürdürülebilir karlı büyüme stratejilerinin, acentelerin işlerini kolaylaştırdığını ve işlerine değer kattığını belirtti. Sundukları ürün, hizmet ve teknolojilerle sektörde fark sağlayan şirket olma yolunda 2021’de bazı önemli projeleri hayata geçirdikleri aktaran Bayata, şöyle devam etti: “Bunlar arasında belki de en önemlisi, bugüne kadar 200’e yakın oturumla gerçekleştirdiğimiz Acente Gelişim Yolculuğu programı ve bu programı hayata geçirdiğimiz Sompo Acente Akademisi. Acentelerimizin ve çalışanlarının gelişim ihtiyaçlarını sürdürülebilir şekilde karşılamak ve sektörün teknik donanımı yüksek insan kaynağı geliştirmesine katkı sağlamak için başlattığımız bu program ile sektörün takip ettiği bir uygulamaya imza attık.”
Her branşta geniş ürün yelpazesi sunuyoruz
Sompo Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Bayata, portföylerini otomobil dışı ürünlerle zenginleştirerek acentelere her branşta geniş bir ürün yelpazesi sunduklarını, böylelikle mevcut ve potansiyel müşterilerinin farklı ihtiyaçlarına çözüm arayışlarında olan acentelerin yanındaki varlıklarını güçlendirdiklerini vurguladı. Acentelerin kazançlarını artırmak için geliştirdikleri Sürekli Gelir Modeli ve diğer kampanyalarla standart komisyon dışında kazançlarını çeşitlendirip artırdıklarını belirten Bayata, “Bu çalışmalarımız neticesinde ilk 9 ayda acentelerimizin yüzde 60’ının standart komisyon gelirlerine ilave ek komisyon kazancı sağlamalarına destek olduk. Önümüzdeki yıllarda da acentelerimize değer katarak iş birliğimizi geliştirmeye devam edeceğiz” açıklamasını yaptı.
Samuraylar Kulübü güçleniyor
Acentelerine yönelik bir prestij kulübü olarak hayata geçirdikleri Samuraylar Kulübü’nün de giderek güçlendiğini bildiren Bayata, “Samuraylar Kulübü felsefesi ve üye acentelerine sağladığı gelişim imkanları ile sektörün en özel kulübü olma yolunda hızla ilerliyor. Önümüzdeki yıl kulübü genişletmeye ve üye acentelerimize farklılaştırılmış hizmet ve avantajlı uygulamalar sunmaya devam edeceğiz” dedi.