AXA Sigorta tüm Türkiye’deki acenteleriyle bir araya geldiği geleneksel bölge toplantılarını 2019’da da devam ettirecek. İlki Ekim 2018’de “Biz Axa’yız, Bir Başkayız” temasıyla başlayan buluşmaların 2019 etabı 27 Mart’ta Antalya’da start aldı.
AXA Sigorta, Türkiye’nin dört bir yanındaki acenteleriyle buluştuğu geleneksel bölge toplantılarını 2019’da da devam ettirecek. Acente buluşmaları ilk olarak Ekim 2018’de ortaya koydukları “Biz AXA’yız, bir başkayız” temasıyla başlamıştı.
Buluşmaların 2019 etabı ise 27 Mart Çarşamba günü Antalya’dan start aldı. Toplantıda konuşan AXA Sigorta CEO’su Yavuz Ölken ile Satış ve Pazarlama Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Firuzan İşcan; hem 2018 yılına dair değerlendirmelerini hem de 2019 yılına dair öngörülerini acentelerle paylaştı.
Tavsiye etme oranı yüzde 10 arttı
AXA Sigorta’nın 2018 yılında ezberleri bozduğunu ifade eden Yavuz Ölken; “AXA’nın küresel gücünden en doğru şekilde faydalanarak içinde bulunduğumuz dönemi cesaretle yönettik. ‘Biz AXA’yız, bir başkayız’ derken neyi kastettiğimizi net bir şekilde gösterdik. Müşterilerimizin bize duyduğu güveni güçlendirdik. Geçtiğimiz sene bir araya geldiğimizde sizlere verdiğimiz sözleri tuttuk. ‘Güçlü Bölge’ inisiyatifimizle acente ve bölgelerimizin karar mekanizmalarında daha etkin olmasını sağladık. Böylece acente memnuniyet oranımızı yüzde 93’e getirdik. Müşteri memnuniyetini ve müşterilerimizin bize duyduğu güveni perçinledik. Ailemizin değerli üyeleri olan acentelerimizin katkılarıyla AXA Sigorta güvencesi altında yaşayan 2.6 milyon müşterimizin bizi tavsiye etme oranını yüzde 10 artırdık. Bu başarının altında imzası olan her birinize gönülden teşekkür ediyoruz” dedi.
2019 yılında da zorlu şartlara rağmen umutlu olduklarının altını çizen Ölken sözlerine şöyle devam etti: “Ticari sigortalarda yaygınlaşırken sağlık alanında iddiamızı sürdüreceğiz. Karşımıza çıkan potansiyel ve fırsatları en iyi şekilde değerlendireceğiz. 2019’da önceliğimiz müşterilerimiz. Bu yıl ‘ödeyenden çözüm ortağına’ yolculuğumuzda daha güçlü adımlarla ilerleyeceğiz”.
Yapımızı mümkün olduğunca sadeleştiriyoruz
Sürdürülebilir bir yapı hedeflediklerini söyleyen Firuzan İşcan ise “Acentelerimize verdiğimiz sözler bizim için ödev, bu yüzden çalışmalarımızı özenle yürütüyoruz. Bölgelerimizin birikimine güveniyoruz; ‘Güçlü Bölge’ inisiyatifimize de büyük bir önem atfediyoruz. Bölgelerimizden duyduğumuz her bir geri bildirim sigorta sektörünü ve işimizi nasıl geliştireceğimiz; süreçlerimizi nasıl sadeleştireceğimiz konusunda bizim için çok değerli iç görüler sunuyor. Biz de bu doğrultuda süreçlerimizi hızlandırmak için bir yandan ekiplerimizin her zaman ulaşılabilir olmasını sağlarken bir yandan da yapımızı mümkün olduğunca sadeleştiriyoruz. 2019 yılında tüm bu adımların verimli sonuçlarını çok daha fazla görmeye başlayacağız” diye konuştu.
AXA Sigorta’nın yeni iletişim kampanyası “Know You Can”in de anlatıldığı toplantıya; hayallerinin peşinden giderek başarı hikayeleri yazan; sosyal girişimci ve SineMasal’ın kurucusu Enes Kaya ve New York Avrasya Film Festivali’nde ödül kazanarak dikkatleri çeken yönetmen ve yazar Ümmiye Koçak ise konuk konuşmacı olarak katıldı. Kaya ve Koçak ilham verici hikayelerini acentelere anlattı.