“Müşteri memnuniyetini merkeze koymayan tüm işletmeler gibi acenteler de büyüyemez ve gelişemez” diyen Generali Sigorta, müşteri memnuniyetini artıracak beş öneriyi acentelerle paylaştı.
Acenteler için müşteri memnuniyeti son derece önemlidir. Yüzünü müşteriye dönmeyen ve müşteri memnuniyetini merkeze koymayan tüm işletmeler gibi acenteler de büyüyemez ve gelişemez. “Yaşam Boyu Ortaklık” stratejisiyle müşterileriyle iletişimini ve müşterilerinin memnuniyetini merkeze koyan Generali Sigorta, müşteri memnuniyetini artıracak 5 öneriyi acentelerle paylaştı.
Kolay ulaşabilir olun
Kolay ulaşılabilir olmak, müşterileri nezdinde acenteyi değerli kılan ve müşteri memnuniyetinin devamlılığını sağlayan en önemli unsurdur. Hem telefon hem de whatsapp ve mail gibi dijital araçlardan gelen tüm müşteri ihtiyaçlarına anında cevap vermek, geçmişte olduğu gibi günümüzde de değerini koruyor.
Özel ve değerli hissettirin
Müşterinin “tek seferlik” olmamasını sağlayan önemli noktalardan bir diğeri, ihtiyaçlarına ve beklentilerine dair kendisini özel ve değerli hissetmesidir. İhtiyaçlara dayalı çözümler sunmak hem müşteriye daha yakın olunmasını sağlamakta hem de müşterinin acenteye olan bağlılığını güçlendirmektedir.
- Faizli fonlarda teknoloji, faizsiz fonlarda altın BES’in yıldızı oldu!
- Toplu para ihtiyacı için artık BES’ten çıkmaya son!
- BES’te lider katılım esaslı fonlar
- “BES yeni yılda daha cazip olacak”
Şikayetlerini dikkate alın
Acentelerin sunduğu hizmet ne kadar eksiksiz ve iyi olursa olsun her müşterinin dönem dönem bir takım şikayetleri olabilir. Ağırlıklı olarak asistans hizmetlerinden kaynaklanan bu şikayetler karşısında müşteriyi anında dinlemek ve sorunun çözümüne dair ivedi öneriler sunmak, acente-müşteri ilişkilerinin sürekliliğinde kritik noktalardan biridir.
Bilginizi ortaya koyun
Müşteri-acente ilişkisinde danışman sıfatıyla müşteriye yol göstermek, ihtiyaç dahilindeki poliçe ile ilgili soruları net ve eksiksiz cevaplamak, müşteri-acente ilişkisinde önemli bir diğer noktadır. Sigorta danışmanının bilgisinin ve yönlendirmesinin eksik olduğu algısının müşteride uyanması, müşterinin “tek seferlik” olmasını beraberinde getirmektedir.
Güven yaratın
Ulaşılabilirlik, güler yüz, hız ve müşteri ihtiyacını anlamak acenteleri müşterileri nezdinde değerli kılan ve müşteri memnuniyetinin devamlılığını sağlayan diğer önemli unsurlardır. Tüm bu unsurlar ekseninde müşterinin güvenini kazanmak, mevcut müşteriyi elde tutmanın ötesinde, başkalarına da tavsiye edilmesini sağlayarak acentenin yeni iş bağlantıları kurmasına da olanak sunacaktır.
Generali Sigorta, kasko sigortası hakkında sıkça sorulan soruları ve bu soruların yanıtlarını araç sahipleriyle paylaştı:
https://sigortamedya.com.tr/kasko-sigortasi-yaptirmak-isteyenler-dikkat-bunlari-biliyor-musunuz/