Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi (SBM), rehberlik işletmeci şirketi Pluss Telekom ile işbirliği yaptı. SBM, yapılan işbirliği çerçevesinde, sigortalılara kolaylık sağlayan “11890 Çağrı Merkezi” hizmetini başlattı.
Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi (SBM), rehberlik işletmeci şirketi Pluss Telekom ile işbirliği yaparak 11890 Çağrı Merkezi hizmeti başlattı. Bu hizmet sayesinde SBM, vatandaşların “araç hasar, araç detay, değişen parça, trafik ve kasko poliçe, kaza tespit tutanağı, hasarı ödeyecek sigorta şirketi ve vefat edenlere ait hayat poliçesi” gibi bilgilere kolayca ulaşabilmelerini hedefliyor. Sigortalılar cep telefonlarından ve sabit hatlardan 11890’e ulaşabiliyor.
SBM, yaptığı açıklama, 11890 Çağrı Merkezi’nin faaliyete geçmesinin ardından 2019 yılı sonuna kadar 400 kişilik istihdam sağlayacağı belirtildi.
Birçok hizmet bir arada
11890 Çağrı Merkezi hizmeti ile verilecek hizmetler arasında aracın marka ve modeli, hangi illerde tescilinin olduğu, trafiğe çıkış tarihi gibi bilgiler yanında plaka değişimi olup olmadığı, araç türündeki değişim listesi, son sahip bilgisini ve süresini öğrenmek mümkün. Yine Çağrı Merkezi hizmetinde hasar kaydı olan araçlar için ayrıca Değişen Parça Sorgulaması Hizmeti de verilecek. Merkezin vatandaşlara sunduğu diğer önemli bir hizmeti ise ‘aracın bugüne kadar kasko yaptırılmayan dönem bilgileri’ni de vermek.