– ——– — – – – —- –
ÇÖZÜMLENME MESAJI
– ——– — – – – —- –
Sayın İlgili,
Şikayete ilişkin yanıtımız bilgilerinize sunulmuştur. Saygılarımızla,
Sitenize Sn. ERTAŞ tarafından yönlendirilen başvuruya ilişkin değerlendirme yapılmıştır. Sn. ERTAŞ’ a ait telefon bilgisinin ulaşması üzerine iletişime geçilmiş olup, yapılan görüşmede Şirketimizden düzenlenmiş poliçe bulunmadığı, sehven Şirketimizden 2010 – 2011 döneminde tanzim edilmiş olan eski araçlarına ait poliçe bilgisinin verildiği anlaşılmıştır. Kaza tarihinde Sn. ERTAŞ’ a ait 18 D* *** plakalı aracın trafik poliçesinin bulunmadığı görülmektedir. Konuya ilişkin ilgili sigorta şirketi ile görüşülmesinin sağlıklı olacağı bilgisi paylaşılmıştır. Konuyu bu doğrultuda bilgilerinize sunarız. Saygılarımızla,
AXA SİGORTA A.Ş.
Müşteri Hizmetleri Departmanı
– ——– — – – – —- –
ŞİKAYET BİLDİRİMİ
– ——– — – – – —- –
AXA Sigorta müşterisi Erdal Ertaş ın şikayet bildirimidir
Sayın AXA Sigorta yetkilileri
Aşağıda AXA Sigorta müşterisi Erdal Ertaş a ait şikayet bildirimibulunmaktadır.
İncelemeleriniz sonrasında çözümlenme mesajınızın tarafımıza iletilmesini rica ederiz
Sigortamedia
– ——– — – – – —- –
ŞİKAYET BİLDİRİMİ
– ——– — – – – —- –
Tarih : 2013-10-22
Adınız : erdal
Soyadınız : ertaş
e-mail Adresiniz : erdal.ertas@tuvturk.com.tr Bu e-posta adresini spambotlara karşı korumak için JavaScript desteğini açmalısınız
Poliçeniz : Axa Sigorta
Şikayet Detayı : merhabalar,bir kaç ay önce kaza yaptım aracım pert trafik poliçem devir aldığımdan dolayı 2gün öncesinde bitmiş ,bize çarpan aracın hasarı 12 bin ve kaskosu(alianz) kaza tutanağına göre beni % 75 suçlu bularak 9300 tl masraf talep etti çok mağdur durumdayım,karşı tarafın bu kadar çok hasarı olduğuna inanmıyorum araştırmama rağmen hiç bir bilgi alamadım karşı aracın gerçekte ne kadar serviste masraf yaptığını ve itiraz hakkımı nereye nasıl yapacağımı bilemiyorum bu arada aynı zamanda faiz işletilmeye başlamış bile çok zor durumdayım acil bilgilendirir seniz çok sevinirim
DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.