ÇÖZÜMLENME MESAJI
——————————–
Sayın İlgili,
Şikayete ilişkin yanıtımız bilgilerinize sunulmuştur. Saygılarımızla,
Sitenize Sn. SEFER tarafından yönlendirilen başvuruya ilişkin değerlendirme yapılmıştır. Başvuru üzerine yapılan incelemede alınan hasar ihbarı üzerine 8767642 numaralı hasar dosyasının açıldığı ve hasar tespit işlemleri için eksper görevlendirildiği görülmüştür. Konu dosyada ek değerlendirme ihtiyacı duyulmuş ve bu doğrultuda çalışmaların tamamlanması ile onarım onayı verilmiştir. Konuyu bu doğrultuda bilgilerinize sunarız. Saygılarımızla,
AXA SİGORTA A.Ş.
Müşteri Hizmetleri Departmanı
————————
AXA Sigorta müşterisi Recep seferin Şikayet bildirimi aşağıda belirtilmiştir
AXA Sigorta müşterisi Recep seferin Şikayet bildirimi aşağıda belirtilmiştir.
İncelemeleriniz sonrasında çözümlenme mesajınızın tarafımıza iletilmesini rica ederiz
Sigortamedia
——————————
Şikayet bildirimi
Adınız Soyadınız : Receo sefer
Tarih:01-09-2015
Mail adresiniz: recep.sefer@alannetwork.com
Sigorta Şirketiniz ve Poliçe Numaranız: Axa sigorta 8767o42
Tarih: Axa sigorta 8767o42
Şikayet Mesajınız: 45 gün önce yapılan maddi hasarlı kazada hic bir bilgi verilmemekte coktan sonuclanması gereken su tarihe kadar muhattap bile alinmamaktayiz bu firmaya hic güvenim kalmadı lütfeb dikkate alınız
DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumluluğunuz altındadır. Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğunun, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.