11 Kasım 2024, Pazartesi
spot_img

■AXA Sigorta…Kasko Hasarımda

– – – – – –  – – –
ÇÖZÜMLENME BİLDİRİMİ
– – – – – – – – –

Sayın İlgili,
Şikayete ilişkin yanıtımız bilgilerinize sunulmuştur. Saygılarımızla,

Sitenize Sn. AKDOĞAN  tarafından yönlendirilen şikayete ilişkin değerlendirme yapılmıştır. Şirketimiz tarafından sunulan asistans hizmetleri partner firmalar aracılığı ile düzenlenmiş sözleşme doğrultusunda sağlanmakta ve hizmet sunumuna ilişkin açıklamalar poliçelerimizde yer almaktadır. Başvuruya konu durum incelendiğinde kiralık araç hizmetinin  eksper tarafından belirlenen onarım süresi doğrultusunda sunulduğu tespit edilmiştir.

Hasarlı aracın onarım süresi  servis yoğunluğu nedeniyle gecikeceği bilgisinin servis danışmanı Sn. TOPÇU tarafından sigortalımız ile paylaşıldığı ve sigortalımızın imzaladığı servis  Kabul şartnamesinde onarım gününün belirtildiği  iletilmiştir. Başvuruya ilişkin partner firmamız ile temasa geçilerek Müşteri memnuniyeti kapsamında kiralık araç süresinin uzatılması hususunda gerekli yönlendirme yapılmış  ancak sigortalı aracın onarımının sonuçlanarak sigortalıya  23.04.2013 tarihinde teslim edildiği  bilgisi ile organizasyon sağlanamadığını bilgilerinize sunarız. Saygılarımızla

AXA SİGORTA A.Ş.
Müşteri Hizmetleri Departmanı

– – – – – –  – – –
ŞİKAYET BİLDİRİMİ
– – – – – – – – –

Sayın yetkili
AXA Sigorta müşterisi Elif Akdoğan ın şikayet bildirimi aşağıdadır.
Çözümlenme mesajınızın tarafımıza iletimi rica ederiz

Sigortamedia
– – – – – –  – – –
ŞİKAYET MESAJI
– – – – – – – – –
Tarih                   : 2013- 4- 24
Adınız                 : elif
Soyadınız            : akdoğan
e-mail Adresiniz : elif.akdogan@abank.com.tr
Poliçeniz             : axa kasko  Poliçe no :63953579
Şikayet Detayı : Merhaba,

34TN6514 plakalı aracımı hasar sebebiyle pazartesi günü (15-04-2013) (Fiat Birmot Beylikdüzü) servise bıraktım. Eksper 3 günlük süre içerisinde tamirin yapılabileceğini öngörmüş, bu nedenle 3 günlük ikame araç tahsis edildi. Ancak aracımı servis 23-04-2013’den önce teslim edemeyeceğini bildirdi. Bende eksper ve axa sigorta ile görüştüm, ikame araç süresinin uzatılmasını talep ettim. Poliçemde 1 hafta olarak belirtilen ikame araç teminatını 3 günden daha uzun kullannmama imkan verilmedi.
Sebep olarak servisin malzeme temini yada yoğunluğunu kabul etmediklerini söylediler.

Aracımı sigortanın anlaşmalı servisine götürdüm, başka sigorta şirketleri böyle durumlarda ikame aracın giderini servise fatura ederek süreyi uzatıyorken, axa beni mağdur etmeyi tercih etti. Servisin kötü hizmet vermesinin bedelini ödemesi gerekirken, primlerini peşin peşin ödeyen müşteri olarak ben cezalandırılmış olmayı kabul edemiyorum.Şimdi sigorta tahkim komisyonuna ve tüketiciyi koruma derneklerine başvurmaya hazırlanıyorum çünkü sigorta müşterisine değer verip derdini dinlemek dahi istemiyor.

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER