12 Ekim 2024, Cumartesi
spot_img

■AnadoluSigorta…KaskoPoliçemde

– – – – – –  – – –
ÇÖZÜMLENME MESAJI
– – – – – – – – –
Sayın Yetkili,

Konu ile ilgili,
Eksperle görüşüldü. Proton markada araç referans kodunu bulmada zorlanıldığı ve yetkili servisten haber beklenildiği bilgisi alındı. Sigortalı ile bugün bürosunda konuşarak detaylı bilginin verildiği öğrenildi.
Bilgilerinize sunarım.

Saygılarımızla,
ANADOLU SİGORTA

– – – – – –  – – –
BİLDİRİM MESAJI
– – – – – – – – –
Sayın yetkili
Anadolu sigorta müşterisi Mahmut Erkeç in şikayet bildirimi aşağıdadır.
Çözümlenme mesajınızın tarafımıza iletimi konusunu arz ederiz
Sigortamedia

– – – – – –  – – –
ŞİKAYET BİLDİRİMİ
– – – – – – – – –

Tarih                : 2012-8-16
Adınız             : mahmut
Soyadınız        : erkec
e-mail Adresiniz : mahmuterkec@hotmail.com
Poliçeniz : 312080112
Şikayet Detayı : ANADOLU SİGORTADAN KASKOLU olan aracımla
04/08/2012 tarıhınde yapmıs oldugumuz trafik kazasi sonrasi aracimizı servise
cektik eksper geldı hasarı bellı oldu fıyatları verıldı aradan 10 gun gecmesıne
ramen ortada hıc bırsey yok arcım yapılacakmı yapılmayacakmı bellı degıl boyle kasko olurmu bu hızla ıslemler devam ederse heralda aracım curudugunde bır arpa boyu yol alacagım kanaatındeyım lutfen madurıyetımın gıderılmesını yetkılılerden talep ederekten busıkayette bulunuyorum

SIKAYETIMI OKUYANLARDAN ARACLARINI KASKO YAPTIRMAK ICIN ANADOLU SIGORTAYI TERCIH ETMEMELERI KONUSUNDA BIGILENDIRMEK ISTEDIM

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER