Tarih : 2013-4-8
Adınız : HALIT
Soyadınız : SUMEN
e-mail Adresiniz : halitsumen@gmail.com
Poliçeniz : MAPFRE GENELSİGORTA
Şikayet Detayı :
Sayın ilgili,
17.03.2013 Pazar günü saat 09.30 sıralarında Adana otobanı hastaneler kavşağında trafik kazası yaptım.
Çok şükür maddi hasar ile atlattığım kazadaki hasarlı aracı Mersin’e getirdim. MAPFRE GENEL SİGORTA ŞİRKETİNE haber verdim ve beklemeye başladım. Bir hafta geçtikten sonra; arayan olmadığı için yaptığım araştırmalar ile aracın AYTOK EKSPERLİK isimli bir firma tarafından hasar tespitinin yapılacağını öğrendim ve 0 322 453 44 49 nolu telefondan ALPER beye ulaştım. Aracım hakkında bilgi almayı başardıktan sonra bir hafta içinde durumun netleşerek aracımın işlemlerinin yapılacağı öğrendim. Bir hafta geçtikten sonra bu sefer önce merkezinizi aradım yetkiliniz durumun hala bölgenin kontrolünde olduğunu ve kendilerine herhangi bir durumun iletilmesi halinde gerekeni yapacaklarını söyledi. Ardından Adana’dan ALPER beye yeniden ulaştım. Her an bir sonuç çıkabilir bilgisi aldım. Bu telefon trafiği sürerken diğer taraftan da Mersin’de anlaşmalı olduğunuz DİRİM otomotivde bulunan aracım için servis ile görüşmelerimi sürdürdüm. Onlardan biz talimat bekliyoruz bilgisi aldım. Ancak, edindiğim izlenim sizin firmanız ile servis arasında ücret anlaşmalığının olduğudur.
Kazadan itibaren 23 gün geçmiş olmasına rağmen hala ne olacağını bilememekteyim. %100 haklı olduğum kazanın sonunda arabasız kaldım. Sizlerden bir haber yok, araba yok, ilgilenen yok! Benim mağduriyetim nasıl giderilecek? Aracın onarımı yapılmayacaksa ne olacağını söyleyin yasal haklarımı takip edeyim. Aracım yapılacaksa kazadan önce olduğu gibi düzgün bir şekilde aracımı bir an evvel yaptırıp teslim edin. Aracın yapılmasının da yaklaşık 1 ay süreceğini de düşündüğünüzde en iyi ihtimal ile 2-3 ay arabasız mağdur edilmiş bulunuyorum. Üstelik benim aracımda sizin tarafınızdan sigortalı durumdadır.
Kaza ile ilgili bilgiler ve iletişim bilgilerim aşağıda yer almaktadır. İlgilenmenizi rica ederim.
M. HALİT SÜMEN
DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.