Sayın Yetkili,
Müşteri şikayeti ile ilgili cevap yazımız aşağıda bilgilerinize sunulmuştur.
—————————–
ÇÖZÜMLENME MESAJI
—————————–
Cevap Yazısı:
“Sayın İlgili,
Şirketimize yapmış olduğunuz şikayet kaydı değerlendirmeye alınarak aşağıdaki tespitlerde bulunulmuştur.
Şirketimize 31967116 numaralı Kasko poliçesi ile sigortalı 34 FY 5572 plakalı aracın 16.08.2014 tarihinde çalınması sonucu 909683 nolu hasar dosyası açılmıştır.
Belgelerin bir kısmı çalıntı ihbarının ardından Şirketimize ulaşmış, bir kısmı da yasal bekleme süresinin akabinde 20.11.2014 tarihinde tarafımıza ulaşmıştır. Dosyanın değerlendirilebilmesi için tüm evrakların tamamlanması beklenmiş bu süreç tamamlanmadan olumsuz bir bilgi paylaşılmamıştır. Evrakların tamamlanmasının ardından ödeme günü sorduğunuzda dosyanın en kısa sürede neticelendirileceği, olumsuz bir tespit olmaması halinde ilgili hafta ödeme yapılabileceği aktarılmıştır
Şirketimize sonradan gönderilen evraklar ile birlikte ibraz edilen resmi kolluk kuvvetlerince tanzim edilmiş Görgü Tespit Tutanağının, Hukuk Birimimiz ile yapılan değerlendirmesi sonucunda, olayın oluş şekli itibariyle poliçe genel ve özel şartına göre teminat kapsamına girmediği anlaşıldığından tazminat talebinizi üzülerek olumlu değerlendiremediğimizi bildiririz.
Saygılarımızla,
Liberty Sigorta A.Ş.”
—————————–
BİLDİRİM MESAJI
—————————–
Memnuniyet Takip Sistemi
Liberty Sigorta Müşterisi Gizem Kaygusuz un şikayet bildirimidir
Sayın Yetkili
Liberty Sigorta müşterisi Gizem Kaygusuz un şikayet bildirimi aşağıda belirtilmiştir.
İncelemelerinizsonrasında çözümlenme mesajınızı tarafımıza bildirmenizirica ederiz
Saygılarımızla
Sigortamedia
—————————–
Şikayet bildirimi
Adınız Soyadınız : GİZEM GAYGUSUZ
Tarih:25-11-2014
Mail adresiniz: gizemgaygusuz@gmail.com
Sigorta Şirketiniz ve Poliçe Numaranız: Liberty Sigorta 319671160-0-0
Tarih: Liberty Sigorta 319671160-0-0
Şikayet Mesajınız: Şirket aracımız bir şirket çalışanımızın evine hırsız girmesi nedeniyle çalınmıştır. Liberty Sigorta’ya başvuru yaptığımızda bir ekspertiz tarafında inceleme yapılacağı aktarıldı. Detaylı araştırma sonucunda arabanın çalıntı olduğuna ve herhangi bir şüphe olmadığında dair rapor tutuldu. Tarafımıza gerekli evrak listesi gönderildi. Evrakların teslimi sonucunda; (ifade tutanakları, emniyetten alınan çalıntı evrakları, vekalet, maliyeden alınan yazılar, karşılıklı fiyat mutabakatı, banka bilgilerimiz, şirket evrakları) 24.11.2014 haftası içinde ödeme yapılacağı bilgisi verildi. Daha sonra tekrar acentayı arayıp eksik evrak olduğundan dolayı ödeme yapılamadığı söylendi. Hiç bir şekilde attığımız maillere ve telefonlarımıza cevap verilmedi. Bugün şirket yetkilimizi arayıp bu dosyanın teminat dışı olduğu söylendi. Sebep olarak da çalınan evin çocuk odasının penceresi açık olduğu belirtildi. Tüm ifade tutanaklarında zaten bu bilgi yer alıyordu, ekspertize de bu şekilde aktarıldı. Madem teminat dışı bir durum ise neden ilk ifade tutanağını ve ekspertiz raporu sigortaya ulaştığında teminat dışı olduğunu söylemediler.
Bu şirketi tüm mecralarda şikayet edip mahkemeye başvuracağız.
Pi Peyzaj SAN. TİC. LTD. ŞTİ.
DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumluluğunuz altındadır. Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğunun, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.