Sayın Aydın ÖZKAN,
Talebiniz kayıt altına alınmış olup en kısa sürede tarafınıza bilgi iletilecektir.
Saygılarımızla.
Groupama Sigorta A.Ş.
Müşteri Hizmetleri
+90 0850 250 50 50
———————–
ŞİKAYET BİLDİMİ
———————–
Adınız Soyadınız : Aydın Özkan
tarih:30.10.2014
Mail adresiniz: a.ozkan-0635@hotmail.com
Sigorta Şirketiniz ve Poliçe Numaranız: 0100.03536761.0000
Tarih: 0100.03536761.0000
Şikayet Mesajınız: 30.08.2014 tarihinde izmir de maddi hasarlı kaza yaptık groupoma şirketine tüm evrakları gönderdik hatta telefon görüşme detaylarını bile istediler yolladık dr raporunda alkolsüzdür yazmasına ragmen tahlil sonucundaki 27 GR/DL ölçü biriminden dr un açıklamasına göre bir kaç sigaradan çıkabilecek üzüm incir elma portakal gibi yiyecek ve boza şıra soguk çay meyve suları gibi içeceklerde bulunabilecek 0,027 MG/ML ölcü biriminde promile cevrilen sonucu yasal sınır olan 0,50 promil alkol sınırının yarısı kadar varsyıp yani 0,27 varsayıp alkollü olduğumuzu iddia ederek tazminat talebimizi red ettiler 3 kez itiraz dilekçesi gönderdim,acenta ve acentanın baglı olduğu bölge müdürlüğü ve genel müdürlüğü açıklamalarımıza sunmuş olduğumuz delillere ikna olmasına ragmen fransız ortaklarının ve groupoma şirketinin ana genel müdürlüğü ikna olmamakda ayak diretiyor,mahkeme süreci epey uzun sürüyormuş avukatım öyle dedi ancak başka çaremiz kalmadı faizi ile birlikte tazminat davası acmayı düşünüyoruz,sürekli sigorta yaptırdıgım acenta bekle sabret bekle diye oyalıyor 3. ayın içine girecegiz muattap bulamıyorum tahkim süreci bile en az 4 ay sürüyormuş artık kasko yaptırmamaya yemin ettim bunlara kızıp evin dask sigortasını bireysel emeklilik (4 kişilik ailenin) sisteminden çıkmak içinde başvurdum.ayrıca akrabalarımıza bu sigortadan tarım sigortası yaptırmamaları gerektiğinide anlattım bizim 3 kuruşluk zararımızı karşılamayan sigorta deprem hasarını nasıl öder yada mahsülünüzün zararını nasıl öder düşünün artık,itimadımız güvenimiz kalmadı Türkiyede sigorta şirketlerini denetim eksikliği var bimere yazdıgım dilekçe hazine müsteşarlığına sevk edilmiş buradan mail geldi dilekçeniz sigorta şirketine gönderildi diye herkes vatandaşla dalga geciyor ben zaten 2 aydır sigortaya dilekçe yolluyorum hazine müsteşarlığının benim dilekçemi havale etmesine ne gerek var gönder müfettişlerini dosyaları incelesinler..sonuç olarak telefon dökümlerimi tam 3 kez göndermeme ragmen sanırım ilgisizlikden veya ciddiyetsizlikden kaybettiklerinden dolayı dün tekrar istediler olayı çözmek adına değil aceba bu dökümlerden bir şey bulur red kararımızı saglamlaştırırmıyız diye düşünüyorlar telefon dökümlerini detaylı ve acıklayıcı şekilde tekrar yolladım,sigorta şirketi art niyetli ve olaylara objektif bakamıyorlar hiç kimse isteyerek kaza yapıp yaralanmaz aracını mavfetmez,promil hesaplamalarında hata yaptıkları gibi adli tıp kurumu kriminal daire başkanının bu konudaki bilimsel makalesi ile göndermiş oldugum örnek yargıtay kararını bile hiçe sayıyorlar,bu ülkede adalet yok,bu ülkede hukuk yok,bu ülkede bilimsel verilere itimat yok,hırsızlık yapsak sahtekarlık yapsak dolandırıcı olsak eminim 10 gün içinde magduriyetimiz giderildi ,ancak biz izlenmesi gereken yolu seçtik sigorta şirketleri empati yapmıyor bu şirketleri finanse eden vatandaşlardır arac sahipleridir konut sahipleridir saglık sigortası tarım sigortası yaptıran halk dır,hep kar hep kar olmaz kar ettiğin gibi milletin magduriyetinide gidermelisin 7 yıldır kasko yaptırmışım evimin daskı onlarda arazilerimizin tarım sigortası onlarda aracın kaskosu onlarda bireysel emekliliğimiz onlarda ilk defa başımıza talihsiz bir kaza geldi expertizin 15.000 tl lik raporunu sigorta 28.000 civarı hasar var diye arcınız pert olacak dedi, tutu tramere kaydı girdiler şimdide alkol var diye tazminat talebini red ediyorlar insana cinnet gecirtiyorlar darbe üstüne darbe vuruyorlar,işte ülkemizde sigortacılık anlayışı bu,acenta ile birbirmize girdik sonucunda neler olur bilmiyorum yapabileceklerimi düşündükçe ben kendimden bile korkuyorum,psikolojim bozuldu öfke kontrolümü saglayamıyorum,hiçbir konuda çözüm üretmiyorlar insanların neden cinnet gecirip başını belaya soktuğunu şimdi daha iyi anlayabiliyorum,bu işin peşini asla bırakmayacagım 10 yıl sürsede mahkeme yılmayacagım her formda her blogda her sayfada yazıyorum cevremdeki herkese ugradığımız haksızlıgı magduriyeti anlatıyorum en iyisi sigorta yaptırmamak en azından kaza yaptığınızda kendiniz yaptırırsınız ama sinirleriniz harap olmaz saglıgınız bozulmaz günleriniz zehir olmaz boş yere sigorta şirketlerini zengin ediyoruz şimdi bu yazıya eger cevap verecek olurlarsa diğer sitelerde oldugu gibi sayın müşterimize telefon yada mail ile bilgi verilmiştir diye klişeleşmiş bir yorum yazacaklardır.buda yalan inanmayın,ayrıca müşteri temsilcelerinden bazıları hepsi değil çok ukela ve insanları tahrik edecek şekilde konuşuyor belkide bunu kasıtlı yapıyorlar ki müşteri hakaret edip küfretsin haklıyken haksız duruma düşsün diye,en iyisi groupomadan uzak durmak bundan sonra bizden uzak fransızlara yakın olsunlar……….
DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumluluğunuz altındadır. Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğunun, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.