– – – – – – – – – – – –
ÇÖZÜMLENME MESAJI
– – – – – – – – – – – –
Sayın Yetkili,
Konu ile ilgili, müşterimize ilgili birimimiz tarafından bilgi verilmiştir.
Saygılarımızla,
ANADOLU SİGORTA
– – – – – – – – – – – –
BİLDİRİM MESAJI
– – – – – – – – – – – –
Sayın yetkili
Anadolu sigorta müşterisi Hüseyin Çalışkanın şikayet bildirimi aşağıda belirtilmiştir.
Çözümlenme mesajınızın tarafımıza iletimini rica ederiz
Saygılarımızla
Sigortamedia
– – – – – – – – – – – –
– ŞİKAYET MESAJI
– – – – – – – – – – – –
Tarih : 2013-6-10
Adınız : Hüseyin
Soyadınız : Çalışkan
e-mail Adresiniz : huseyincaliskan@msn.com
Poliçeniz : 414832112
Şikayet Detayı : 414832112 poliçe nolu 34 HSC 01 plakalı aracım ile 01. 05. 2013 tarihinde kaza yaptım. Kaza sonucunda aracım exper ön raporuyla pert olduğu yazıldı. Verilen ikame araç hemen geri alındı. Aracım pert sayfalarında yayınlandı. 6 haziran tarihinde aracım sovtajda satamadıkları için onarım için experden tekrar parça listesi istiyorlarmış. Exper ön raporda pert çekme belgeli olarak yazılmıştı.
Experim bana aracın yetkili serviste onarımının mümkün olmadığını söylemişti.Aracı onaracak teknoloji Serviste yokmuş. Ancak şimdi Anadolu Sigorta ile Antlaşmasız olan Doğuş Otoda yapılabildiğini söylüyor. Aracım 0 2012 model A6 policem de yeni araba klozum da var. Her hafta aradım hep sovtaj da bitince mutabakat hazırlanacak dediler. Şimdi ise yıldırma politikası uyguluyorlar. Onaracaklarını söylüyorlar. Eşim hamile doğumuna iki ay var 40 gündür aracım yok. Mağdur ediliyorum. Tazminatımın ödenmesini derhal istiyorum.
DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.