23 Kasım 2024, Cumartesi
spot_img

■AIG Sigorta… İletişimkonususorunum

Tarih : 2013-11-07
Adınız : Levent
Soyadınız : G
e-mail Adresiniz :
Poliçeniz :
Şikayet Detayı :AIG Sigorta Personeli Teminatlar Hakkında Yanlış Bilgi Verdi!

HSBC Bank tarafından arandım ve ısrarlara dayanamayıp bu sigortayı yaptırdım. Arayan bayana , sigorta yapılmadan önce klozları okumak istiyorum dedim, red cavabı aldım . Boşta bulunup evet dedim, demez olaydım. Arayan yetkili bana 3 ay sonra ücretsiz check-up ‘tan faydalanabileceğimi, bana hemen bir kart gönderileceğini (özel hastanelerde giriş ücretini ödeyebileceğim) vs şeyler söyledi.

En basitinden hiç mi grip soğuk algınlığı yaşamıyorsunuz falan saydı sayıştırdı. Neyse ki 2 ay geçmesine rağmen ne elime kart ulaştı, ne arayan var, ne soran. Zaten sigorta klozunu da okuduktan sonra anladım ki grip, soğuk algınlığı vs durumlar teminat dışıymış. 06. 11. 2013 tarihinde bu sigortanın iptali için AIG Sigorta’yla uğraşıyorum.

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER