ÇÖZÜMLENME MESAJI
—————————
Sayın Yetkili,
Müşterimizin tarafınıza ilettiği şikayet doğrultusunda kayıtlarımız incelenmiştir.
Yapılan incelemede müşterimizin şikayetini şirketimize de ilettiği ve Müşteri İletişim Merkezimiz tarafından Sayın Songül Gökçe ile yapılan görüşmelerde gerekli açıklamaların sözlü olarak tarafına iletildiği, iade işleminin gerçekleşemeyeceği bilgisinin verildiği tespit edilmiştir.
Bilgilerinize Sunarız.
Saygılarımızla
ERGO EMEKLİLİK VE HAYAT A.Ş.
Müşteri İletişim Merkezi
ERGO Sigorta Müşterisi Songül Gökçe Şikayet bildirimi hakkında bilgilendirmi
Sayın ERGO Sigorta yetkilisi,
www.sigortasikayeti.com adresine sigortalı Songül GÖKÇE tarafından bildirilen şikayet formunun tarafınızdan incelenmesini, sitemizde yayınlarak çözümlenmiş şikayet olarak kayda eklenilmesi ve geri bildirim sürecinin devamı için çözümleme cevap mailinizi tarafımıza bildirmenizi rica ederiz.
Sigortalı tarafından bildirilen kısıtlı bilgileri poliçe numarası ve detaylar olarak bildirmekteyiz yeterli olmaması durumunda bildiriminiz halinde sigortalıdan bilgi talep edebiliriz
Saygılarımızla
Sigortamedia sigortasikayeti.com info@sigortamedia.com , sikayetim@sigortamedia.com çözümlenme mesajınız için mail adreslerimizdir.
www.sigortasikayeti.com bir Sigortamedia yayınıdır.
ŞİKAYET DETAYLARI
—————————
Tarih : 2011-03-24
Adınız : Songül
Soyadınız : GÖKÇE
e-mail Adresiniz : ggokce2000@gmail.com
Poliçeniz : Ergo Hayat Kep bizden 10000091399
Şikayet Detayı :
Ergo dan kep bizden kampanyası için 1 yıl önce sözleşme imzaladım, imzalamadan önce dilediğim zaman yatırdığım aidatları da ayrılabileceğim söylendi..
Sözleşmemi iptal ettim ama paramı geri ödemiyorlar
DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecüne etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.