23 Kasım 2024, Cumartesi
spot_img

■ Anadolu Sigorta…Aracımın kaskosu


———————————–
ÇÖZÜMLENME MESAJI
———————————–

Sayın Yetkili,
Müşterimizin şikayeti ilgili Müdürlüklerimizce değerlendirilmiştir.

Buna göre; araç onarımının Mahkeme bilirkişi raponunun beklenmesi nedeniyle geciktiği görülmüş olup, raporun Şirketimize geçen hafta ulaşmasını takiben ertesi gün aracın onarımına başlanmış ve bu bilgi müşterimiz ile paylaşılmıştır.
Bilgileriniz rica olunur.

Saygılarımızla,

Acenteler ve Pazarlama Müdürlüğü
Pazarlama ve Müşteri Yönetimi Birimi
ANADOLU ANONİM TÜRK SİGORTA ŞİRKETİ

Sayın Anadolu Sigorta yetkilisi Sigortalı Mehmet Emin Varol tarafından bildirilen şikayet maili aşağıda bilgilerinize sunulmuştur.
İncelemeniz ve çözümleme cevabı konusunda gerekli işlemlerin yapılmasını tarafınızdan rica ederiz
Sigortamedia

———————————–
ŞİKAYET DETAYLARI
———————————–
Tarih              : 2011-2-15
Adınız            : mehmet emin
Soyadınız        : varol
e-mail Adresiniz : mev__78@hotmail.com
Poliçeniz         : 106233811
Şikayet Detayı : ANADOLU SİGORTA
Kaskolu Aracımın Hasarını 40 Gündür Gidermiyor”’ 29/12/2010 tarihinde 21FF479 plakaya sahip aracımı Anadolu Sigorta A.Ş’ye kasko yaptırdım.

Aracım poliçeyi düzenleyen acenta tarafından hasar yönünden ön incelemeye tabi tutulduktan sonra şirketce düzenlenen 106233811 nolu kasko sigorta poliçesi ile sigortalandı. 08/01/2011 de tümseğe çarptım ve neticesinde aracımın altında maddi hasarlar meydana geldi.

13/01/2011 de eksperin geldi raporun sonucuna göre sigortadan red yazısı onayda şeklinde bir yanıt aldım. Anadolu Sigorta A.Ş. Güney Anadolu Bölge Müdürlüğüyle yaptığım itiraz görüşmeleri neticesinde aracıma 23/01/2011 tarihinde bilir kişi gönderdiklerini öğrendim.

Ben sözleşme gereği tüm yükümlülüklerimi yerine getirmeme rağmen aracımda oluşan maddi hasarlar 39 gündür karşılanmayarak ben ve ailem mağdur ediliyoruz.Benimle birlikte araçlarını kaskolatan mesai arkadaşlarım süreci şaşkınlıkla takip etmektedirler.

Anadolu Sigorta A.Ş yi seçmekle doğrumu yaptık sorularını sormaya başladılar. Kamuoyu nezninde prestij sahibi olan bir şirkete güvenmek isterim. Bu tarz sorunların müşteri portföyünü bırakın yükseltmesini hale hazırda bulunan müşterilerini bile kaybına sebeb vereceği kanaatini taşımaktayım.

Sonuç olarak; avukatımın talimatıyla 03/02/2011 de Anadolu Sigorta A.Ş. Güney Anadolu Bölge Müdürlüğüne noterden kayıtlı ihtarname çektim.Aracımda oluşan maddi hasarların, en kısa süre içerisinde giderilmediği takdirde sözleşmeye aykırılık nedeni ile yasal yollara başvuracağımı ve her türlü maddi manevi taminat davası açacağımı,avukat masrafı ve vekalet ücretini ödemek zorunda kalacaklarını belirttim.

Malesef tarih 15/02/2011 halen olumlu olumsuz bir sonuç yok.Artık iş mahkemeye kaldı.Poliçe No: 106233811

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecüne etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER