– – – – – – – – – – – – – – – – –
ÇÖZÜMLENME MESAJI
– – – – – – – – – – – – – – – – –
Sn. Yıldırım B.
Tarafımıza iletmiş olduğunuz konu ilgili birimlerimiz tarafından değerlendirilmiştir. Buna istinaden aşağıdaki açıklamayı bilgilerinize sunarız.
“11316247 nolu dosyanıza dair ödeme yapılmıştır.”
Saygılarımızla,
AKSİGORTA
Hizmet Merkezi Müdürlüğü
– – – – – – – – – – – – – – – – –
BİLDİRİM MESAJI
– – – – – – – – – – – – – – – – –
Tarih : 2012-5-8
Adınız : Yıldırım
Soyadınız : Bayazıt
e-mail Adresiniz : yildirim.bayazit@hotmail.com
Poliçeniz : 11316247
Şikayet Detayı :
Dosya No :11316247-1
13 Mart 2012 tarihinde sabah arabamla işe giderken otobanda bir sürücü arabamın arka sol tarafından hızla çarptı. Arabamın arkasında ve sol tarafında ağır hasar oluştu. Tutulan raporla birlikte aracımı servise çektim.
Ak sigorta aracımdaki hasar büyük olduğundan dolayı pert kaydı düşmek istedi ve araç bedeli olarak komik rakamlar teklif ettiler. Tabi kabul etmedim. Aracımın yapılmasını istedim. Aracım 90 binde tertemiz bir Toyota Corolla.
Daha 2012 Şubat ayında 4 milyar masraf yaptım. Çelik jant,lastik, akü, triger seti, amortisör hepsini değiştirdim. Taksitlerini halen ödemekteyim. Kazadan sonra 2 ay geçmesine rağmen halen aracımla ilgili bir işlem yapılmadı. Gözüm gibi baktığım aracım yetkili servisin açık otoparkında yağmur ve çamurun altında yatmakta.
444 27 27 (çok faydalı bir servistir. kişisel sabır sınırlarını öğrenmek isteyen herkes, bu numarayı arayarak kendini test edebilir.) Aksigorta müşteri hizmetlerini aradığımda yetkili birisine ulaşamıyorum. Ulaşabildiğim insanlarda papağan gibi aynı şeyi tekrarlıyorlar “Dosyanız incelemede Exper ile görüşün” Experi arıyorum “Biz raporumuzu düzenledik Aksigortayı arayın” diyorlar. Tekrar Aksigortayı arıyorum “Dosyanız inceleniyor Size dönüş yapılacak” diyorlar. Ama ne arayan oluyor ne de soran. 444 27 27 derdini anlatmak için mağdur olmanda yeterli değil, para ödemelisin. Zehir zıkkım olsun kuruşu kuruşuna…
DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.