AXA Sigorta ikinci kez çevrimiçi olarak gerçekleştirdiği acente toplantısında, Türkiye’nin dört bir yanındaki acenteleriyle bir araya geldi. AXA Sigorta CEO’suYavuz Ölken, acentelerinin beklentilerini karşılamak için titizlikle çalıştıklarını söyledi.
AXA Sigorta, sektörde bir ilk olarak geçtiğimiz Nisan ayında gerçekleştirdiği çevrimiçi acenteler buluşmasının ikincisini de acentelerin yoğun ilgisi ve geniş katılımıyla tamamladı. AXA Sigorta CEO’su Yavuz Ölken ve AXA Sigorta Satış ve Pazarlama Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Firuzan İşçan ev sahipliğinde; 16 Haziran Salı günü gerçekleştirilen toplantıda, sektörel gelişmeler değerlendirildi. Şirketin ilk yarıyıl performansı ve gelecek planları da ele alındı.
Toplantıda AXA Sigorta olarak gerek geçmiş dönem dijital alt yapı yatırımları gerekse güçlü insan kaynağı ve acente ağı ile korona gündemine oldukça hızlı bir şekilde adapte olduklarını aktaran AXA Sigorta CEO’su Yavuz Ölken; “Bizler bu zorlu dönemde tutkumuzu koruyarak iş zekamız, cesaretimiz ve deneyimimiz ile iş süreçlerimizi kesintisiz sürdürmeyi ve hızla yeni dönemin gerekliliklerine adapte olmayı başardık. Sigortalılarımıza verdiğimiz önemi yeni ürün ve hizmetlerimizle gösterdik. KOVID-19 tedavilerine yönelik talepleri de poliçelerimize dahil ederek zor günlerinde müşterilerimizin güvende hissetme ihtiyaçlarına destek olduk. AXA olarak müşterilerimizin hayatlarının her anında güvenebilecekleri bir çözüm ortağı olduğumuzu açıkça ortaya koyduk” dedi.
Portföyümüzü en iyi şekilde yöneteceğiz
Ölken, “AXA’nın sermaye yeterliliği konusunda dünya liderliğini sürdürdüğünü ifade eden Ölken sözlerine şöyle devam etti: “Önümüzdeki dönemde ülkemizin ve dünyanın mevcut gerçeklerini göz önünde bulundurarak; portföyümüzü en iyi şekilde yönetmeye ve iş süreçlerimizin kesintisiz sürdürülmesi için tüm çalışmaları gerçekleştirmeye devam edeceğiz. Gerek acente kanalımızın gerekse müşterilerimizin ihtiyaçları ve beklentileri için çalışmalarımızı titizlikle planlıyoruz” diye konuştu.
Yavuz Ölken ek olarak bu süreçte acentelerin sürdürülebilir gelir modelleri ile desteklenmesinin önemine vurgu yaparak; acente desteklerinin öncesinde olduğu gibi bu dönem de aynı şekilde devam edeceğini ve acentelerini; dijital süreçler dahil müşterilerde gelişen yeni tüketim alışkanlıklarına hızla ayak uydurabilmesi için ihtiyaç duydukları donanımı kazanma noktasında her zaman destekleyeceklerini sözlerine ekledi.
AXA Sigorta Satış ve Pazarlama Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Firuzan İşçan ise sunumunda özellikle pandemi sürecinde acentelerinin ve müşterilerinin yanında olmak için aldıkları aksiyonları aktardı. İşcan, şunları söyledi:
Yenilikçi ürün ve hizmetler
“Kurumsal ve küçük-orta ölçekli işletmelerimiz için risk önlemlerine dair bir kılavuz hazırladık. Bireysel müşterilerimiz için ise yenilikçi ürün ve hizmetler sunmaya devam ettik. Anlaşmalı kredi kartlarıyla yapılan ödemelerde bir ay taksit erteleme imkânı sunduk. Bahar Fırsatı kampanyası ile kasko ve konutta bir ay bizden dedik ve evlerimizde olduğumuz bu dönemde; müşterilerimize kolaylık sağlamak adına 1 aylık prim tutarını poliçelerine indirim olarak yansıttık. Hasar yönetimi tarafında kasko, konut ve sağlık müşterilerimizden olumlu dönüşler almaya devam ediyoruz. Tamamlayıcı sağlık sigortalarındaki iddiamıza devam ediyor, sektörün çok üzerinde büyüyoruz. Ayrıca yine bu dönemde değişen sağlık hizmeti alma şeklini gözeterek AXA Doktor Danışma Hattı’mızı hızla devreye aldık. ‘Evdeki Bakıcım’ ile müşterilerimize uzaktan oyun ablası ve eğitmen desteği sağladık, ilk ders ücretsiz dedik.”
Güçlü Bölge, Güçlü Acente
AXA Sigorta’nın acentelerine yönelik iyileştirmelerine de değinen İşcan, “Acentelerimiz için ise bu dönemde tek seferlik satış ve kampanya desteklerine değil acentelerimizin kazançlarının sürdürülebilir olmasına odaklandık. Güçlü Bölge, Güçlü Acente bakış açımızla ortalama yüzde 35 sektörden daha fazla kazanmalarına yönelik acentelerimizi destekliyoruz. Acentelerimizin iş yapışlarını kolaylaştırmak üzere de devamlı olarak çalışıyoruz. Bu arada acentelerimize ihtiyaç duydukları KVKK eğitimlerini vermeye başladık. AXA Sigorta olarak acentelerimizi hem yeni sektörel düzenlemeler hem de yeni normale geçiş sürecindeki ihtiyaçları için şimdiye kadar olduğu gibi şimdi de desteklemeye devam edeceğiz” dedi.
Dünya için Hareket Et
İşçan, önleyici sağlık çözümlerinin de AXA Sigorta için stratejik bir öncelik olduğunu hatırlatırken “Bu amaçla da AXAFit uygulamamızı çok önemsiyoruz. Müşterilerimizin iyi ve sağlıklı bir yaşam sürmelerine dair AXAFit uygulamamızı içerik anlamında tam donanımlı bir aplikasyon haline getiriyoruz. AXAFit geçtiğimiz haftalarda lansmanını gerçekleştirdiğimiz ve daha çok hareket ederek gezegenimizin sağlığı için değer yaratmaya odaklanan Dünya için Hareket Et projemizin de merkezinde yer alacak. Bunun yanı sıra yeni nesil acentelerimize profesyonel gelişim desteği sağlayan Gelecek Fakültesi de bu yıl ilk mezunlarını verdi; 41 kişi Boğaziçi Üniversitesi iş birliğiyle hayata geçen ve akademik ve teknik derslerle örülmüş bu programı başarıyla tamamladı. Yeni dönem katılımcılarımızı da heyecanla bekliyoruz” şeklinde konuştu.