World Finance dergisi Zurich Sigorta’yı, Türkiye’nin En İyi Sigorta Şirketi seçti. Londra merkezli uluslararası finans dergisinin 2013 yılı içinde yapılan elektronik oylaması sonucunda ödüle layık bulunan Zurich Sigorta kurumsal sorumluluk uygulamaları, finansal gücü, uluslararası risk yönetimi uzmanlığı, hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyeti ile Türkiye pazarındaki yerini sağlamlaştırıyor.
Zurich Sigorta, Londra merkezli uluslararası saygın finans dergisi World Finance tarafından Türkiye’nin En İyi Sigorta Şirketi seçildi.
Kurumsal sosyal sorumluluk projesi, müşteri ilişkileri organizasyonu, risk yönetimindeki uluslararası tecrübenin Türkiye pazarında değerlendirilmesi, iş ortaklarına yüksek kaliteli hizmet ve destek uygulamalarıyla dikkat çeken ve 2008’den beri bulunduğu Türkiye‘deki varlığını giderek güçlendiren Zurich Sigorta, Türk sigorta sektörünün güven veren bir oyuncusu olarak takdir edildi.
Türkiye beş stratejik pazardan biri
Zurich Sigorta CEO’su Yılmaz Yıldız, Zurich Sigorta Grubu’nun Türkiye’yi yatırım yapacağı beş stratejik pazardan biri olarak belirlediğini aktardı. Yıldız “Zurich Sigorta olarak Türkiye‘de ekonomiye ve topluma destek olmak arzusuyla çalışmalarımızı sürdürmekteyiz. World Finance’ın Türkiye’nin En İyi Sigorta Şirketi olarak 2013’te Zurich Sigorta’yı seçmesi, bizi gururlandırdığı gibi vizyonumuzun doğru anlaşıldığı ve takdir edildiği anlamına geliyor“ dedi.
Sigortacılığı değer yaratan bir sektör olarak değerlendirdiklerine vurgu yapan Yıldız, “Zurich Sigorta’da toplumun refahına katkıda bulunmak üzere, kurumsal sosyal sorumluluk anlayışını, temel yetkinliklerimiz olan sigorta ve risk yönetimi uzmanlığımızın merkezine yerleştirmiş durumdayız. Müşterilerimiz, çalışanlarımız, paydaşlarımız ve faaliyet gösterdiğimiz toplum için uzun dönem değer yaratan bir iş yapış biçimini benimsiyoruz“ diye konuştu.
Zurich Sigorta’nın 2013 yılı içinde Bolluca Çocuk Köyü’ne verdiği destek ve Zurich Sigorta çalışanlarının monte ettikleri bisikletleri birer mektupla birlikte çocuklara hediye ettikleri özel çalışma, sosyal sorumluluk uygulaması kapsamında dikkat çekti. Şirketin sigorta müşterisi tüm araç sahiplerine açık HelpPoint Hasar Merkezi’nde sunduğu ayrıcalıklı hizmetler ve Kültür Bakanlığı ile işbirliğinde Müzekart sahiplerinin otomatik olarak ferdi kaza sigortası sahibi olması uygulamaları da içerdiği yenilikçi yaklaşımla öne çıktı.