Unico Sigorta, müşteri deneyimini geliştirmek için web sitesi ve WhatsApp hattında devreye aldığı ULAŞ adlı dijital asistan ile 7/24 kesintisiz hizmet sunmaya başladı. ULAŞ, sigorta ürün bilgileri, hasar süreçleri ve Unico hizmetleri hakkında kapsamlı bilgi sağlayarak kullanıcıları yönlendiriyor.
Müşteri deneyimini iyileştirmek adına yenilikçi dijital çözümler sunmaya devam eden Unico Sigorta, bu kapsamda müşterilerine 7/24 kesintisiz hizmet vermek amacıyla web sitesi unicosigorta.com.tr’de ve kurumsal WhatsApp hattında (0850 222 28 00) ULAŞ adlı dijital asistan uygulamasını devreye aldı.
Dijital asistan ULAŞ, sigorta ürün bilgileri, hasar dosya ve eksper bilgileri ile en yakın Unico acente ve anlaşmalı servis bilgisi vermenin yanı sıra kasko hasar onarımlarında hizmetler sunan Unico Sigorta Servis Plus hizmeti ve hasar başvuru süreçleri hakkında da bilgilendirme yaparak birçok konuda site ziyaretçilerini yönlendiriyor.
“Hedefimiz sürekli gelişim”
Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan Unico Sigorta Strateji ve İş Geliştirme Direktörü Birol Balık, teknolojiyi sigortacılığın ve sunulan hizmetlerin merkezine konumlandırmayı sürdürdüklerini söyleyerek “Unico Sigorta olarak, müşterilerimizin beklentilerini karşılamak adına sürekli gelişim göstermeyi hedefliyoruz. Bu amaç doğrultusunda geliştirdiğimiz dijital asistan uygulamamız ULAŞ sayesinde müşterilerimiz artık web sitemizden giriş yaparak birçok hizmetimizden daha hızlı ve kolayca faydalanabilecek. Müşteri deneyimini iyileştirmek adına ULAŞ’a gelen tüm talepleri günlük olarak takip ediyoruz. Müşteri davranışlarını gözlemleyerek, gelen talepler doğrultusunda uygulamamızı eğitiyor ve geliştiriyoruz. Dijital asistan uygulamamız üzerinden gerçek kişi ile görüşme talebinde bulunan müşterilerimizi ise çağrı merkezi temsilcilerimiz arayarak hizmet veriyor” dedi.
“Kısa vadede canlı destek hizmetini devreye alacağız”
Balık, ULAŞ’a gelen soruların yapay zekâ desteği ile ilişkili cevap konularına yönlendirme oranının son 1 ay için yüzde 75 olarak gerçekleştiğini belirterek “Kısa vadede canlı destek hizmetini devreye almayı, orta vadede de hasar ihbarı, dosya sorgulama, anlaşmalı servis sorgulama, acente sorgulama gibi süreçleri web servis entegrasyonları aracılığıyla soru cevap ile bot üzerinden gerçekleştirmeyi planlıyoruz. İlerleyen süreçte ChatGPT gibi doğrudan yapay zekâ desteği ile kendi kendine öğrenebilen bir yapı geliştirmeyi hedefliyoruz. Bu doğrultuda, makine öğrenimi süreçlerini inceleyip, ilgili firmalarla görüşmeler yaparak piyasadaki gelişmeleri yakından takip ediyoruz” açıklamalarında bulundu.