Unico Sigorta, Boğaziçi Üniversitesi Yaşamboyu Eğitim Merkezi iş birliğiyle hayata geçirdiği “Satış Okulu” programıyla satış ekiplerini dijitalleşme ve yeni nesil sigortacılık alanında güçlendiriyor. Program, çalışanların yetkinliklerini artırırken, müşteri deneyimini ve hizmet kalitesini üst seviyeye taşımayı hedefliyor.
İnsan kaynağının gelişimini kurum kültürünün temel unsurlarından biri olarak değerlendiren Unico Sigorta, bu yaklaşımla “Satış Okulu” programını hayata geçirdi. Boğaziçi Üniversitesi Yaşamboyu Eğitim Merkezi (BÜYEM) iş birliğiyle düzenlenen programla satış ekiplerinin dijitalleşme ve yeni nesil sigortacılık gereklilikleri doğrultusunda daha donanımlı, güçlü müşteri deneyimi yaratan, çevik ve çözüm odaklı bir yapı kazanmasını hedefleniyor.
Boğaziçi Üniversitesi akademisyenleri ve alanında uzman eğitmenlerle tarafından yürütülen programın içeriği sigorta hukuku, yeni nesil sigortacılık, satış ve pazarlama, liderlik ve değişimi yönetme, finans okur yazarlığı ana başlıklarından oluşuyor.
Program, teorik bilgiyi uygulamayla bütünleştirmesi yönüyle de dikkat çekiyor. Farklı modüllerden oluşan katılımcılara, vaka analizleri, envanter uygulamaları ve interaktif atölye çalışmaları aracılığıyla öğrendiklerini sahaya taşıma imkanı sunuyor.
“İnsan kaynağımızın yetkinliklerini geliştirmeyi önemsiyoruz”
Eğitime ilişkin açıklamalarda bulunan Unico Sigorta Genel Müdürü Ender Güzeler, “Sigortacılık sektörü, teknolojik gelişmeler ve değişen müşteri beklentileriyle birlikte her geçen gün yeniden şekilleniyor. Biz de bu değişimin öncüsü olma hedefimiz doğrultusunda, tüm insan kaynağımızın yetkinliklerini geliştirmeye büyük önem veriyoruz. Boğaziçi Üniversitesi Yaşamboyu Eğitim Merkezi (BÜYEM) iş birliğiyle hayata geçirdiğimiz Satış Okulu programı da bu yaklaşımımızın güçlü bir yansıması. Ekip arkadaşlarımız gelişen sigorta ürünlerinden dijitalleşmeye, müşteri deneyiminden sürdürülebilir çözümlere kadar birçok alanda kendilerini geliştirirken; biz de Unico Sigorta olarak insan odaklı, yenilikçi ve sürdürülebilir büyüme vizyonumuzu pekiştiriyor, sektöre yön veren bir standart oluşturmayı hedefliyoruz. Bu programlara yaptığımız yatırımlar, kurum kültürümüzle ve uzun vadeli stratejilerimizle tam uyum içinde ilerliyor” diye konuştu.
Geleceği İnşa Eden Eğitim Yaklaşımı
Satış Okulu ile çalışanlarının kariyer gelişimini destekleyen Unico Sigorta, aynı zamanda organizasyonun genel hizmet kalitesini yükseltmeyi ve sektörde fark yaratan bir müşteri deneyimi kültürü oluşturmayı amaçlıyor. Eğitim sonrası ekiplerin, değişen sektörel dinamiklere hızlı uyumuyla müşteri odaklı çözümlerde aktif rol üstlenmeleri bekleniyor.


