Unico Sigorta, Sapanca’da düzenlediği üç günlük strateji toplantısında üst düzey yöneticiler ve çalışanlarla bir araya gelerek 2025-2027 dönemi için yol haritasını belirledi. Toplantıda dijital dönüşüm, yapay zeka destekli teknolojik yatırımlar ve müşteri deneyiminin iyileştirilmesi öncelikli konular arasında yer aldı.
Unico Sigorta üst düzey yöneticileri ve çalışanları Sapanca’da düzenlenen starteji toplantısında bir araya geldi. Şirketin gelecek yıllarda odaklanacağı alanları belirlemek amacı ile gerçekleştirilen toplantıda, sektörün ve şirketin uzun ve kısa dönem için öngörüleri, değişen müşteri beklentileri, dijital dönüşüm, sürdürülebilir büyüme ve teknoloji yatırımları gibi kritik konular ele alındı.
Toplantıda müşteri deneyimini iyileştirmeye yönelik stratejiler, müşterilerin değişen beklentilerine hızlı bir şekilde yanıt verebilmek ve kişiselleştirilmiş hizmetler sunmak öncelikli hedefler arasında yer aldı. Sektördeki yoğun rekabet ve dijitalleşmenin getirdiği imkanlar doğrultusunda, Unico Sigorta’nın müşterileriyle tüm temas noktalarında kesintisiz bir deneyim sağlamasının gerekliliği vurgulanan toplantıda müşteri memnuniyetini artırmaya yönelik yenilikçi çözümler geliştirilmesi kararı alındı.
Toplantının bir diğer önemli gündem maddesi ise bilgi teknolojileri ve dijitalleşme stratejileriydi. Şirket, dijital dönüşümün hızlanmasıyla birlikte yapay zeka ve büyük veri gibi ileri teknolojileri süreçlerine entegre etmeyi planlayarak sektördeki dijitalleşme sürecine liderlik etme hedefini vurguladı.
Toplantıda ele alınan bir diğer önemli konu, sigorta sektörüne yenilikçi çözümler kazandırma stratejileriydi. Unico Sigorta, dijitalleşme ve teknolojik gelişmeler doğrultusunda, daha verimli ve müşteri odaklı sigortacılık ürünleri ile hizmetler sunmayı planlıyor. Bu stratejiyle, sektördeki rekabet gücünü artırmayı ve müşteri ihtiyaçlarına daha etkili bir şekilde yanıt vermeyi amaçlıyor.
“Aldığımız kararların sektörde fark yaratacağını umuyoruz”
Toplantıya ilişkin değerlendirme yapan Unico Sigorta Genel Müdürü Ender Güzeler “Unico Sigorta olarak geleceğimizi birlikte tasarlamak ve 2025-2027 dönemi için aksiyon planlarımızı belirlemek üzere 50’den fazla çalışma arkadaşımızla bir araya geldik. Üç gün süren strateji toplantımızda sektörün ve şirketimizin gelecek öngörüleri ışığında aksiyon planlarımızı birlikte oluşturma fırsatı yakaladık. Toplantılarımızda değişen müşteri ihtiyaçları, teknolojik gelişmeler ve mükemmel müşteri deneyimi tasarımı öne çıkan konular oldu. Aldığımız kararların, müşteri deneyimini iyileştirerek ve teknolojik atılımları güçlendirerek sektörde fark yaratacak uzun vadeli etkiler yaratmasını bekliyoruz” diye konuştu.