27 Nisan 2025, Pazar
spot_img

Unico Sigorta “Müşteri Deneyim Bölümü”nü hayata geçirdi 

Unico Sigorta, müşteri odaklı dönüşüm sürecinde önemli bir adım atarak “Müşteri Deneyimi Bölümü”nü kurdu. Yeni bölüm, şeffaf iletişim, erişilebilirlik artışı ve geri bildirimlerle sürekli iyileştirme hedefliyor. Müşteri geri bildirimlerini değerli bir gelişim kaynağı olarak gören şirket, hizmetlerini sürekli olarak geliştirerek en iyi müşteri deneyimini sunmayı amaçlıyor.

Unico Sigorta, “Sürekli Gelişim” teması doğrultusunda müşteri odaklı dönüşüm sürecinde önemli bir adım atarak Müşteri Deneyimi Bölümü’nü kurdu. Bölümün öncelikli hedefleri arasında, müşteri odaklı bir kültürü organizasyon genelinde yaymak, müşterilerle yalın ve şeffaf bir iletişim kurmak, erişilebilirliği artırmak ve alınan geri bildirimler doğrultusunda ürün ve hizmetleri iyileştirmek bulunuyor. Unico Sigorta, bu sayede müşterilerine en uygun çözümleri sunmayı amaçlıyor.

Müşterilerini sadece dinlemekle kalmayıp onlardan öğrenerek aksiyonlar almayı ve bu süreçlerin sonuçlarını sürekli izlemeyi hedefleyen şirket, geri bildirimler doğrultusunda sunduğu hizmetleri sürekli geliştirerek müşteri deneyimini zirveye taşımayı hedefliyor.

“Müşteri geri bildirimleri bizi daha iyiye götürüyor”

Hedeflerinin sigortalıların ihtiyaçları doğrultusunda çözümler sunmak olduğunu ifade eden Unico Sigorta Strateji ve İş Geliştirme Direktörü Birol Balık, “Müşteri taleplerini, hızlı ve etkin bir şekilde çözümle sonuçlandırmak bizim en önemli sorumluluklarımızdan biri. Stratejik iş planımızı oluştururken daha önce de belirttiğimiz gibi pek çok kez “Sürekli Gelişim” temasının altını çizdik. Ürün ve hizmet bakımından gelişmenin sırrının da müşterilerin yaşadığı deneyime kulak vermek olduğunu düşünüyoruz. Onların fikirlerinin ve geri bildirimlerinin önemini anlamak, sürekli öğrenmenin ve iyileştirme alanlarının belirlenmesinin bir yolu olarak görmek çok kıymetli. Unico Sigorta ailesi olarak, her geri bildirimin, daha iyiye gitmek ve harekete geçmek için bir şans olduğuna inanıyor ve bu fırsatları her zaman değerlendiriyoruz. Bu süreç, bizim için sadece bir başlangıç; daha iyi bir müşteri deneyimi için atacağımız her adım, her bir sigortalımızın sesini duymamıza bağlı.”

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER