Acente iletişim Günleri kapsamında “Güçlü İletişim, Sürekli Gelişim” mottosuyla 19 Kasım Salı günü İç Anadolu Bölgesi acenteleriyle Ankara’da buluşan Unico Sigorta, 3 yıllık iş planı ve önümüzdeki yıllarda odaklanacağı stratejileri paylaştı.
Unico Sigorta, bölge acenteleriyle buluşmaya devam ediyor. Şirket, iş ortaklarıyla bağlarını daha da güçlendirmek ve sektörün dinamiklerini değerlendirmek amacıyla 2024 yılında düzenlediği Karadeniz, Orta Anadolu, Batı Marmara, Doğu Marmara ve Ege Bölge toplantılarının ardından “Güçlü İletişim, Sürekli Gelişim” yaklaşımıyla bu defa ç Anadolu Bölge acenteleri ile Ankara Sheraton Hotel’de bir araya geldi. Toplantıya Ankara acenteleri ve çevre illerden 120 acente katıldı. Etkinlikte, Türkiye ve dünyadaki gelişmeler, gelecek öngörüleri ile Unico Sigorta’nın 3 yıllık iş planı ve önümüzdeki yıllarda odaklanacağı stratejik alanlar aktarıldı.
Unico Sigorta’nın yöneticileri ve acenteleri, düzenlenen etkinlikte bir araya gelerek birebir iletişim kurma imkânı buldu. Etkinlik sırasında acentelerin soruları yanıtlanırken sektörle ilgili bilgi paylaşımı da gerçekleştirildi. Günün akşam bölümünde ise katılımcılar, sanatçının performansı eşliğinde keyifli bir atmosferde müzikle dolu anların tadını çıkardı.
“İş ortaklarımızla bir araya gelmeye devam edeceğiz”
Etkinlikle ilgili değerlendirme yapan Unico Sigorta Strateji ve İş Geliştirme Direktörü Birol Balık, “Unico Sigorta olarak işlerimizi uzun vadeli planlıyoruz. Bu kapsamda 2025-27 dönemi için şirketimiz 3 yıllık stratejik iş planını hazırladık. İş planımızı hazırlarken global gelişmeler, müşteri davranış trendleri, makro ekonomik veriler, sektör konjonktürü gibi pek çok gelişmeyi göz önünde bulundurarak şirket yol haritamızı belirledik. Ankara’da düzenlediğimiz toplantımızda geleceğe dair öngörülerimizi, iş planımızı paylaştık ve acentelerimizle birlikte büyüyüp gelişmek için iş birliği fırsatlarını görüşme imkânı bulduk. Türkiye’nin dört bir yanında düzenlediğimiz Acente İletişim Günleri ile iş ortaklarımızla daha sık bir araya gelmeye devam edeceğiz” dedi.
Unico Sigorta, acentelerden gelen geri bildirimleri dikkate alarak hizmet kalitesini artırmaya ve müşteri memnuniyetini en üst düzeye taşımaya odaklanıyor. Sürekli kendini yenileyen şirket, sektörün ihtiyaçlarına yönelik stratejiler geliştirerek hem acenteler hem de son kullanıcılar için daha etkili ve yenilikçi çözümler sunmaya devam ediyor.