25 Aralık 2024, Çarşamba
spot_img

‘Tuşla’yanlar Groupama’ya bağlanıyor

Groupama, “Tuşla” uygulamasıyla müşterilerine artık daha hızlı bir iletişim sunuyor. Müşteriler bu uygulama sayesinde çağrı merkezlerinin karmaşık menülerinde kaybolmadan Groupama müşteri hizmetlerine hızlı ve kolayca bağlanabilecekler.

groupamaSONGroupama, akıllı telefonlar için geliştirilen “Tuşla” uygulamasında aktif olarak yer alarak, müşterilerini çağrı merkezinde bekletmeden daha hızlı ve kolay bir hizmet sağlıyor. Groupama çağrı merkezine bağlanmak isteyen müşteriler, günlük işlerini yaparken “Tuşla” uygulaması arayan kişi için bekleyip, bağlandığında kendisini bilgilendiriyor.

Bu uygulamada telefonda beklemek istemeyen Groupama müşterileri için ‘‘sizi arayalım’’, yazılı bilgi isteyenler için ‘‘yaz gönder’’ seçenekleri bulunuyor. Acil desteğe ihtiyaç duyan müşteriler, en kısa zamanda çözüm ulaştıran destek talebinde bulunabiliyor ve Groupama’nın twitter hesabı ile iletişime geçmek istediklerinde ise Twitter hattını kullanılabiliyorlar. Ayrıca ürünlerle ilgili fiyat almak isteyenler,‘‘teklif al’’ butonuyla bu hizmete de kolaylıkla ulaşabiliyorlar.

Tuşla uygulaması, çağrı merkezlerinde doğru konuya ve çözüme ulaşma konusunda kullanıcılara hem zaman hem de hızlı sonuç konusunda rehberlik ederken, çağrı merkezlerinin numaralarına ulaşma, tuşlama kombinasyonlarının unutulması sorununu da ortadan kaldırıyor.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER