Türkiye Sigorta, finansal sektör kuruluşları için en saygın ödüllerden biri olarak kabul edilen Gartner İnovasyon Ödülleri’nde müşteri platformu ile ikincilik ödülüne layık görüldü.
Gartner, Eye on Innovation for Financial Services ödülünü kazananlar açıklandı. Organizasyonları dünya sınıfı standartlarda objektif bir şekilde karşılaştıran Gartner Awards Framework ile yapılan değerlendirme sonucunda finale kalan Türkiye Sigorta, sunduğu geniş avantaj dünyası ve sigorta ve emeklilik maliyetini ortadan kaldırmayı hedefleyen müşteri platformu ile Barcelona’da gerçekleşen yarışmada kıdemli sektör profesyonellerinin oylarıyla ikincilik ödülünü almaya hak kazandı. 2022 yılı Nisan ayı itibariyle hizmete açılan ve 1,6 milyon kullanıcısı olan platformda 50 farklı marka, sigorta ve emekliliğin yanı sıra 85 farklı avantajlı hizmet bulunuyor.
Platformlar inovasyonun temeli
Aldıkları ödülle ilgili konuşan Türkiye Sigorta Strateji, Dijital Dönüşüm ve Pazarlama’dan sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Bilal Türkmen, ödüle layık görülen projenin şirket kuruluş vizyonunun somut bir çıktısı olmasından dolayı gurur duyduklarını belirterek “Bugün platformlar inovasyonun temeli olarak görülüyor. İlk günden dijital yatırımlara verdiğimiz önemin bu ödülle taçlanmasından dolayı çok mutluyuz. Müşteri platformu projemiz, EMEA (Avrupa, Orta Doğu ve Afrika) bölgesinden katılan yüzlerce proje arasından seçilerek finalde yarıştı. Türkiye Sigorta olarak ilk kez katıldığımız yarışmada, ikincilik ödülü bizim oldu. Dijital yatırımlarımızın uluslararası platformlarda BT profesyonellerinden gördüğü yüksek ilgi motivasyonumuzu güçlendiriyor. Bu gururu yaşatan, bu projeye emek veren tüm ekip arkadaşlarımı canı gönülden kutluyorum. Rekabetin giderek daha da yoğunlaştığı dijital alanda, inovatif yaklaşımlarımızla sektörümüze öncülük etmeyi sürdüreceğiz” dedi.