Türkiye Katılım Sigorta ve Türkiye Katılım Hayat dijitalleşmeye verdiği önemle, bölümleri ve müşteriye dokunan kanallarının altyapısal yeniliklerini güçlendirerek hizmetini yeni bir deneyime dönüştürmeyi hedefliyor. Kamu-katılım bankaları, tasarruf finansman şirketleri, acenteler ve brokerlarıyla genişleyen satış kanalları ile Türkiye’nin her yanında müşteriyle temas halinde olmayı 2025 yılında da sürdürecek.
Türkiye Katılım Sigorta ve Türkiye Katılım Hayat, alternatif dağıtım kanalları üzerinden oluşturduğu planlarıyla 2025 yılını hem satış kanalları hem şirket çalışanları için daha verimli hale getirmeye odaklanıyor.
Türkiye Katılım Sigorta ve Türkiye Katılım Hayat, katılım sigortacılığının gelişimine katkı sağlamak ve bu alanda sağlanan güveni artırmak hedefi için ülkemiz ve dünya genelindeki en iyi uygulamaları inceleyerek hem süreci iyileştirmeyi hem de dinamik ve sürdürülebilir bir sistem kurgulamayı hedefliyor. Katılım sigortacılığının toplum üzerindeki olumlu etkilerini artırmayı ve sektördeki paydaşlarına daha iyi hizmet sunmayı önceliklendiren şirket, çalışmalarını bu odakta gerçekleştiriyor. Müşterilerin ve sektörün ihtiyaçlarını iyi analiz ederek, katılım sigortacılığı anlayışı ile müşterilerine sigortacılığın faizsiz de yapılabileceğini gösteren çözümler sunuyor. Bu ihtiyaçlara özel olarak üretilmiş çözümler ve iyileştirmeler ile önemli adımlar atan Türkiye Katılım Sigorta ve Türkiye Katılım Hayat, katılım ekosisteminin kurallarıyla geleneksel sigortacılığa ait ürünleri herkes tarafından tercih edilebilir hale getirdiği güçlü şirket yapısıyla ilerlemeyi sürdürüyor.