Türkiye Hayat ve Emeklilik, Marketing Türkiye tarafından düzenlenen The ONE Awards Ödülleri’nde, Bireysel Emeklilik ve Hayat Sigortaları kategorisinde “Yılın İtibarlısı” ödülünün sahibi oldu.
Türkiye Hayat ve Emeklilik, Marketing Türkiye ve pazar araştırma şirketi Akademetre’nin İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü araştırmasını baz alarak düzenlendiği The ONE Awards Ödülleri’nde Bireysel Emeklilik ve Hayat Sigortaları kategorisinde “Yılın İtibarlısı” ödülünü almaya hak kazandı.
Bu yıl 8.’si düzenlenen ve kazananların 12 ilde toplam bin 200 kişiyle yüz yüze gerçekleştirilen görüşmelerin sonucunda belirlendiği The ONE Awards’ta yıl içinde itibarını en çok artıran markalar 72 kategoride değerlendirildi. Ödüle almaya hak kazananlar 19 Ocak’ta Hilton İstanbul Bomonti’de gerçekleştirilen törenle ödüllerini aldılar.
İletişim çalışmalarımızın ödülle taçlandırılmasından gururluyuz
The ONE Awards’ta Türkiye Hayat ve Emeklilik adına Yılın İtibarlısı ödülünü alan Türkiye Sigorta Kurumsal İletişim ve Marka Yönetimi Direktörü Selda Çamlıbel Özkoyuncu, “Katılımcılarımızın yarınlarına güvence sunarken daha yaşanılabilir bir gelecek için Türkiye Hayat Emeklilik katılımcılarının 7/24 yanında yer alıyor, hayatlarının her anında destek sunuyoruz. Bireysel emeklilik ve hayat sigortaları müşterilerimizin yaşamlarını kolaylaştırmak ve geleceklerine güvence sunmak amacıyla sürdürdüğümüz iletişim çalışmalarımızın ve atmış olduğumuz adımlarımızın ödüllerle taçlandırılması hepimizi çok gururlandırıyor. Bu vesileyle bizi The ONE Awards ödülüne layık gören müşterilerimize, bu ödülü almamızın mimarları olan tüm Türkiye Hayat ve Emeklilik çalışma arkadaşlarıma ve paydaşlarımıza teşekkürlerimi sunuyorum.” dedi.