MetLife Emeklilik ve Hayat, Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’nde, En İyi Çağrı Merkezi Performans Gelişimi ve En İyi Telemarketing ve Satış Kampanyası kategorilerinde iki ödüle layık görüldü.
Çağrı merkezlerinin gelecek vizyonunun geliştirilmesine katkı sağlamak ve bu alandaki başarılı projeler ile çalışanları ödüllendirmek amacıyla IMI Conferences tarafından 14 Ekim 2014 tarihinde Haliç Kongre Merkezi’nde düzenlenen yarışmada ödül kazanan şirketler, her biri sektörün önemli yöneticilerinden oluşan 21 jüri üyesinin oluşturduğu kurul tarafından belirlendi. Tele Satış alanında sektörün önemli oyuncularından biri haline gelen MetLife Emeklilik de bu prestijli yarışmada En İyi Çağrı Merkezi Performans Gelişimi ve En İyi Telemarketing ve Satış Kampanyası ile iki kategoride birinci oldu.
Ödüllerden birini ‘Winback’ sayesinde kazandı
MetLife Emeklilik, En iyi Telemarketing ve Satış Kampanyası Ödülü’nü, portföy devamlılığını sağlamak amacıyla hizmete sunduğu ‘Winback’ adlı hizmeti ile kazandı. En İyi Çağrı Merkezi Performans Gelişimi ödülü ise söz konusu alanda ortaya konan uygulamaların yarattığı performans artışı, şirkete sağladığı katma değer, uygulama metodolojisi, çalışanlar üzerinde yarattığı etki ve getirdiği yenilikçi bakış açısı gibi kriterlerin değerlendirilmesi sonucunda MetLife Emeklilik’e verildi.
“Benzer ödülleri kazanabilmek için çalışmalarımızı sürdürüyoruz”
Elde edilen başarılı sonuca ilişkin değerlendirmelerde bulunan MetLife Emeklilik ve Hayat Genel Müdürü Deniz Yurtseven, Türkiye’de faaliyet gösteren genç ve dinamik bir şirket olarak müşterilere daha iyi hizmet sağlamak amacıyla sundukları hizmetlerin ödül ile taçlandırılmasının kendileri için büyük onur kaynağı olduğunu belirtti.
Yurtseven, şöyle konuştu: “İş modelimizde önemli bir yere sahip olan Direkt Pazarlama Tele Satış ekibimizi, hedeflerimiz doğrultusunda daha verimli kullanmak ve Türkiye’deki en güçlü Tele Satış ekiplerinden birisini yaratmak amacıyla ile yola çıktık. Bu kapsamda güçlü bir Tele Satış ekibi yaratırken; portföy devamlılığını sağlamak amacıyla Winback hizmetini hayata geçirerek sigorta müşterilerinin yeniden kazanılması için Direkt Pazarlama Tele Satış ekibimizle kampanya aramaları gerçekleştirdik. Bu aramalar sonucunda Ocak 2014 – Haziran 2014 arasında hedeflenen başarı rasyosunun yüzde 26 üzerinde bir performans rakamına ulaştık. Bu sayede de ödüle layık görüldük. Bu başarının sağladığı katma değer, En İyi Çağrı Merkezi Performans Gelişimi Ödülü’nü de bize kazandırdı. Müşterilerimize verdiğimiz hizmeti daha kaliteli hale getirmek için sunduğumuz hizmetlerin bize bu prestijli ödüllüleri getirmesinden büyük mutluluk duyuyoruz. Önümüzdeki dönemde yapacağımız yenilikçi ürün, proje ve hizmetlerimizle benzer ödülleri kazanabilmek için çalışmalarımızı hız kesmeden sürdürüyoruz.”
Çağrı merkezi sektörünün en iyilerinin belirlendiği Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’ne bu yıl toplam 30 şirket 11 ayrı kategoride 57 ödül başvurusu yaparken, bu kategorilerde toplam de 13 ödül dağıtıldı.