Yılın son çeyreğinde acentelere yönelik 2 yeni kampanyayı hayata geçiren Türk Nippon Sigorta, kasko ve sağlık sigortası ürünlerinde pazar payını artırmayı hedefledi.
Türk Nippon Sigorta, yılın son çeyreğinde acentelere yönelik 2 yeni kampanyayı hayata geçirdi. Şirket, kasko ve sağlık branşlarında gerçekleştireceği kampanyalarla hedef ürünlerde pazar payı artışı hedefliyor. Konu ile ilgili bir açıklama yapan Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu, şirketin ana hedef ürünleri olan kasko ve sağlıkta yılı güzel neticelerle kapatabilmek adına iki yeni kampanyayı acentelere sunduklarını söyledi. Kasko tarafında otomobil ve kamyonet grubuna özel, 2024 model ve sıfır araçları kapsayan yeni bir kampanyayı hayata geçirdiklerini ifade eden Pamukçu, “Belli markalar için 31 Aralık tarihine kadar sürecek bu kampanyamızda acentelerimize mevcut komisyonlarına ek olarak + yüzde 5 ek komisyon vereceğiz. Bu kampanya ile hem acentelerimize hem de müşterilerimize en iyi hizmeti sunmayı hedefliyoruz” dedi.
TSS yaptıran birey, dijital cihazlarını da koruyacak
Tamamlayıcı Sağlık Sigortası (TSS) tarafında ise ulaşılabilir ve farklı ihtiyaçlara hizmet edecek bir kampanya oluşturduklarına dikkat çeken Pamukçu, şu bilgileri paylaştı: “Tamamlayıcı Sağlık Sigortası ürününde artan ihtiyaç sebebiyle bu ürünümüzde hem kampanyalarımızla hem de yaptığımız güncellemelerle ön plana çıkarak müşterilerimize ulaşmaya ve doyurucu bilgilerle bu ürünün içeriğine dikkat çekmeye çalışıyoruz. Bu üründe sektörde ilk olarak yaş sınırını 70 yaşa kadar çıkardık. 70 yaş dahil olmak üzere SGK kaydı bulunan herkes bu üründen faydalanabiliyor. Yeni gerçekleştirdiğimiz kampanya da ise bu detaya paralel olarak primi 2 bin 500 TL olarak belirledik. Yatarak tedaviyi ve checkup hizmetini de kapsayan bu yeni kampanyamızın en dikkat çekici noktası ise bitdefender antivirüs programının da yeni paket eklenmesi oldu. Müşterilerimiz bizden satın alacağı TSS ürünüyle artık kendi sağlıklarının yanında dijital cihazlarını da koruma altına alabilecek. Günümüzde çoğunlukla dijital ortamdan yapılan işlemler göz önüne alındığında bu hizmetin ürüne eklenmesinin müşterilerimiz için çok faydalı olacağını düşünüyorum.”
Sağlık kampanyasının acentelere sağladığı avantajlardan da söz eden Pamukçu “TSS kampanyamızda belirlemiş olduğumuz hedefi yakalayan acentelerimizi 2025 yılında Kıbrıs seyahati ile ödüllendireceğiz. 2025 yılında da yapacağımız kampanyalarla yurt dışı seyahat ödüllerimiz ve acentelerimize sağlayacağımız avantajlar artarak devam edecek” şeklinde konuştu.
Türk Nippon Sigorta’nın ödenmiş sermayesi 324 milyon TL’ye çıktı
Türk Nippon Sigorta sermaye artırıma gitti. Hızlı değişkenlik gösteren sigorta sektöründe ön sıralarda yer almak ve müşterilerine daha iyi hizmet vermek amacıyla hizmet veren Türk Nippon Sigorta mevcut ödenmiş sermayesini 200 milyon TL artırarak 324 milyon TL’ye çıkardı. Konuyla ilgili açıklama yapan Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu “Her yıl giderek büyüyen sigorta sektöründe, müşteri ihtiyaçlarına daha hızlı cevap verebilmek adına sermaye artırıma gittik. Güçlü acente ağımız sayesinde verdiğimiz hizmetlerimizi yeni sermayemizin de gücü ile daha da ileri taşıyacağımıza inanıyorum” şeklinde konuştu.