Tur Assist, çağrı merkezi müşteri temsilcilerinin motivasyonunu, Kırmızı Çek Performans Ödüllendirme Sistemi ile üst düzeyde tutuyor.
Müşteri temsilcilerinin, çağrı merkezlerinde verilen hizmetin sesi olduğunu bilen Tur Assist, Kırmızı Çek performans ödüllendirme sistemi ile çalışanlarının motivasyonunu en üst düzeyde tutuyor. Tur Assist’in 2011 yılı başından beri sürdürdüğü kampanya, çağrı merkezi müşteri temsilcilerinden en yüksek performansı gösterenlerin ödüllendirildiği bir sistem. Aylık olarak çağrı kaliteleri ölçülen müşteri temsilcilerinden, 3’er aylık dönemlerde en yüksek puanı alanlara kırmızı çek veriliyor. Çağrı kaliteleri ölçümlenirken, her müşteri temsilcisinin seçilen belli sayıda çağrısı düzenli olarak dinleniyor ve çağrı sırasında sergilediği kalite, belirli kriterler dikkate alınarak ölçümleniyor. Ortak kullanım içerisinde, aynı departmandaki çağrı karşılama ortalaması ile o kişinin ortalaması karşılaştırılıyor ve istatistiki değerlendirme sonrasında kişiler belirleniyor. Bu uygulamasına 2014 son çeyrekte de devam eden Tur Assist; 3 aylık dönem sonrasında, bütün şirketin katılımıyla gerçekleşen kokteyl eşliğinde kazananlara kırmızı çeklerini takdim etti.