Çözüm ortağı olarak gördüğü hizmet birimlerini motive etmek amacıyla Hediye Çeki Uygulaması’na geçen Tur Assist, her üç ayda bir, bir önceki ayın en çok onarım yapan teknisyenine 250 TL hediye çeki veriyor.
Müşteri memnuniyetinin en önemli unsurlarından birinin hizmet birimleri olduğunu bilen Tur Assist, çözüm ortağı olarak gördüğü hizmet birimlerini motive etmek amacıyla yeni bir uygulamaya geçti. Sürdürülebilir büyümenin ve daha yüksek hizmet kalitesi için başlatılan Hediye Çeki Uygulaması ile her üç ayda bir, bir önceki ayın en çok onarım yapan teknisyenine 250 TL hediye çeki veriliyor. İlk hediye çekini mart ayında 125 adet onarım yaparak Yıldırım Oto Kurtarma’dan Ömer Yılmaz kazandı. Ömer Yılmaz, hediye çekini Hizmet Birimleri Müdürü Ender Metin’in elinden aldı. Bu ödülün teknisyenlerin motivasyonunu artıracağını düşünen Metin, Tur Assist teknisyenlerinin daha çok onarım yaparak daha çok hediye çeki kazanmalarını diledi.