Fethiye’de çıkan yangında zarar gören iki lüks yat için AXA Sigorta, hızlı ve sorunsuz bir hasar ödeme süreciyle öne çıktı. Sigortalı firma AXA yetkililerine teşekkür ilanı verdi, Sigorta Hasar Müdürü Erdost Özdamar’dan ise memnuniyet mesajı geldi.
11 Nisan 2025 tarihinde Fethiye’de meydana gelen yangında zarar gören Big Cingöz ve The Legend isimli yatların hasar süreçleri AXA Sigorta’nın hızlı ve etkili müdahalesiyle kısa sürede tamamlandı. Yangın sonrası ciddi maddi kayıplar yaşayan Us Emlak Yatçılık İnşaat Gıda Turizm San. ve Tic. Ltd. Şti., sürece dair memnuniyetini bir teşekkür ilanı ile dile getirdi.
Teşekkür ilanında AXA Sigorta yetkililerine ve özellikle Fethiye Çağlar Sigorta’ya verdikleri destek için minnettarlık ifade edilirken, AXA Sigorta Hasar Müdürü Erdost Özdamar da sosyal medya hesabından bu anlamlı geri dönüşe kayıtsız kalmadı.
Özdamar, yaptığı paylaşımda “Müşteri memnuniyetini her zaman ön planda tutuyoruz. Yüksek tutarlı bir hasar dosyasının hızlı ve sorunsuz bir şekilde ödenmesini sağlayarak sigortalımızın güvenini kazanmak ve zorlu bir süreçte yanında olmak benim için büyük bir mutluluk. Bu güzel geri dönüş, ekibimizin özverili çalışmasının ve müşteri odaklı yaklaşımımızın bir yansımasıdır. Teşekkürler @FETHİYE ÇAĞLAR SİGORTA – sizin gibi değerli acentelerimizle çalışmak motivasyonumuzu artırıyor” ifadelerini kullandı.
Bu olay, sigortanın sadece bir poliçeden ibaret olmadığını; asıl değerinin kriz anlarında, beklenmedik kayıplar karşısında sağladığı güven ve çözümle ortaya çıktığını bir kez daha gözler önüne serdi. Özellikle yüksek tutarlı ve karmaşık hasar süreçlerinde, zamanında yapılan ödeme ve etkin yönetim, sigortalılar için hayati önem taşıyor.


