23 Aralık 2024, Pazartesi
spot_img

Sompo Japan müşterisini ve acentesini unutmadı

recai_dalasSompo Japan Sigorta’nın büyüme ve kârlılığı bir araya getirme başarısı gösterdiğini söyleyen Genel Müdür Recai Dalaş, “Başkaları küçülürken biz büyüdük. Yine de bulunduğumuz noktayı yeterli görmüyoruz. Müşterilerimizi ve acentelerimizi mutlu ederek pastadan pay almak istiyoruz” dedi.

Sompo Japan Sigorta, Türkiye genelinde düzenlediği toplantıların Ankara, İstanbul, İzmir, Adana ve Bursa ayağını tamamladı. Türkiye genelinde çeşitli otellerde acentelerle bir araya gelen üst düzey yöneticiler, acentelerin sorunlarını dinleyip, sorunlar hakkında çözüm önerilerinde bulundular ve geliştirmekte olduğu uygulamalardan da söz ettiler. Toplantılara; Sompo Japan Sigorta Genel Müdürlüğü üst yönetiminden Yönetim Kurulu Başkanı Shinobu Arimoto, Genel Müdür Recai Dalaş, Bireysel Teknik ve Finansal Kurumlar Genel Müdür Yardımcısı Şenol Ortaç, Bilgi Teknolojileri Genel Müdür Yardımcısı Kemal Beceren, Bölge ve Acenteler Satış Genel Müdür Yardımcısı Murat Dişçi, Bölgeler Acente Satış Grup Müdürü Engin Deniz Şener konuşmacı olarak katıldılar.

Dünyadaki gelişmelerden bahseden Sompo Japan Sigorta Yönetim Kurulu Başkanı Shinobu Arimoto, Sompo Japan-Nipponkoa birleşmesine değindi. Arimoto, bu birleşme ile şirketin gücüne güç katarak Japonya’nın lider sigorta şirketi olduklarına değindi. Arimoto ayrıca, ismi Sompo Japan Nipponkoa Grubu olarak değişen grubun, elementer branşlar ağırlıklı olmakla beraber hayat sigortası ve fon yönetimine de ağırlık vermiş durumda olduğunu da sözlerine ekledi.

Hedef; ilk 6 hayat dışı sigorta şirketinden biri olmak

İstikrarlı yönetimi, çalışanları ve aldıkları sonuçlarla; tartışmasız en başarılı ve en güvenilir şirketlerden biri olduklarını belirten Genel Müdür Recai Dalaş, Sompo Japan Sigorta’nın yılın ilk yarısındaki sektör kıyaslamasında görülen başarısından bahsetti. Dalaş, Sompo Japan Sigorta’nın Türkiye’deki hedeflerini son derece yüksek kalitede müşteri hizmeti sunmak, orta dönemde Türkiye’nin en büyük ilk altı hayat dışı sigorta şirketinden biri olmak olarak belirlediklerini kaydetti.

Dalaş, sözlerine şu şekilde devam etti: “Şirketler büyümesi gereken zamanda büyümeyip, küçülmesi gereken zamanda büyüyor. Başkaları küçülürken biz büyüdük. İyi büyüme ve kârlılık her zaman bir araya gelmez. Bizim bunu başarabildiğimiz elde ettiğimiz sonuçlardan bellidir.” Bulundukları noktayı hiçbir zaman yeterli görmediklerini söyleyen Dalaş, Sompo Japan Sigorta olarak müşteriyi ve acenteyi mutlu ederek pastadan pay almak istediklerini vurguladı.

Acente için güvenilir bir liman
Sompo Japan Sigorta Bölge ve Acenteler Satış Genel Müdür Yardımcısı Murat Dişçi ise Sompo Japan Sigorta’nın acentelerin ihtiyaçlarını ve sorunlarını bilen, dinleyen, bunlara çözüm üretmek için kafa yoran, acente dostu bir şirket olduğunu, acentelerin büyümesini ve gelirlerinin artmasını samimiyetle önemsediğini belirtti. Bütün çalışmalarının bu yönde olduğunu söyleyen Dişçi, piyasanın tek bir şirketin acentelerin ihtiyaçlarını karşılayacağı bir ortamı desteklemediğini, ancak uzun vadede acenteye güvenilir bir liman olacaklarını kaydetti. Murat Dişçi, aldıkları kararlarla, duruşlarıyla, sonuçlarıyla, iş yapma anlayışlarıyla ve acentelere sunduklarıyla, tutarlı ve istikrarlı bir şirket olduklarını vurguladı. Dişçi, acentelere standartların üzerinde ürünle, istikrarlı ve rekabetçi fiyatlandırma, daha fazla kazanma imkânı ve satış kolaylığı sunduklarını kaydetti.

Acente çalışanları ise genel olarak Sompo Japan Sigorta ile çalışmaktan memnun olduklarını dile getirdiler. Toplantı bitiminde yapılan kokteyllerde üst yönetim ile acente çalışanları bire bir sohbet etme imkanı buldular. Acente bölge toplantıları üst düzey yöneticilerin eşliğinde 2015 yılının mart ayında ise Antalya’da devam edecek.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER