2 Kasım 2024, Cumartesi
spot_img

Sigortayeri’nin hedefi yılda 1 milyon yeni müşteri

5 yıl içinde sektörün lider insurtech markası olmak için yola çıkan Sigortayeri.com’un hedefi yılda 1  milyon yeni müşteriye ulaşmak. Bu hedef doğrultusunda platformu geliştirdiklerini belirten Sigortayeri Genel Müdürü Ali Gülcan, “Poliçe ve müşteri sayımız artıyor. Yılda 500 bin yeni dijital müşteri edinimine ulaşıyoruz. Hedefimiz bu sayıyı 1 milyona çıkarmak” dedi.

Sigorta sektöründe son yıllarda satış kanalları açısından önemli bir gelişim yaşanıyor. Özellikle yeni nesil sigorta ürünlerini kullanıcılara kapsamlı piyasa karşılaştırmasıyla online olarak sunan sigorta karşılaştırma siteleri, poliçe satın alma sürecini oldukça basit bir hale getiriyor. Kullanıcılara fiyat, teminat karşılaştırması açısından da önemli kolaylıklar sunan karşılaştırma siteleri arasında öne çıkan markalardan birisi de Sigortayeri.com. Önümüzdeki 5 yıl içinde sektörün lider insurtech markası olmak için yola çıkan Sigortayeri, yılda 1 milyon yeni müşteri hedefliyor. “Online platformumuzu bu hedef doğrultusunda geliştiriyor, iş ortağı sayımızı artırıyoruz” diyen Sigortayeri Genel Müdürü Ali Gülcan, “Çalışmalarımızla doğru orantılı olarak poliçe ve müşteri sayımız da artıyor. Yılda ortalama 500 bin yeni dijital müşteri edinimine ulaşıyoruz. Kısa süre içerisinde bu sayıyı 1 milyona çıkartacağız. Toplam müşteri sayımız ise 4 milyonu aşmış durumda” dedi.

Kampanyalarımızı beklentilere göre genişlettik

2023 yılının ilk çeyreğini hedeflerinin üzerinde bir performans göstererek tamamladıklarını belirten Gülcan, bu süreçte kampanya kurgularını da müşterilerin beklentileri doğrultusunda genişlettiklerini söyledi. 2023 yılı hedeflerinden bahseden Gülcan, “Ayrıca ara yüz iyileştirmelerimizi hayata geçirdik ve sigorta şirketi entegrasyonlarımızı yeni ürün çeşitleriyle kullanıcılarımıza sunmaya başladık. İş ortağı ağımızı genişlettik ve Sigortayeri.com teknik altyapısı ile ekosistemimizi kusursuz deneyim yaşatacak noktaya getirdik. 2023 yılının kalan aylarında bu başarılarımızı daha üst çıtalara taşıyacak çalışmalarımıza devam edeceğiz” dedi.

Meslek bilgisine göre özelleştirme yapabiliyoruz

2023 yılında oto branşları özelinde kullanıcılara sundukları teminat özelleştirme fonksiyonu ile poliçe bedellerini daha uygun hale getirebildiklerinin altını çizen Gülcan, şunları söyledi: “Meslek bilgisi belirtildiğinde İMM ve ikame araç özelleştirmesi ile kullanıcılarımıza doğru poliçe fiyatlaması yapabiliyoruz. Tüketiciye ekonomik fayda sağlayabilmek bizi tercih unsuru haline getiriyor. Buna ek olarak geçtiğimiz ay ramazan boyunca kasko ve trafik sigortası ürünlerimizde “Ramazan Bereketi” kampanyamızı devreye aldık. Hemen ardından “Bayram Şenliği” kampanyamız devreye alındı. Sigorta satın alımlarında 1.250 TL’ye varan market çekiyle ramazan alışverişlerine katkı sağlıyoruz. Ramazan ve Bayram kampanyamız müşterilerimiz tarafından çok sevildi ve sahiplenildi.”

Yapay zekâ ile yapılan iletişim tıklanma oranlarını artırdı

Öte yandan seyahat ve sağlık sigortaları ürünlerinin doğru kullanıcıya ulaşması için yürüttükleri iletişim faaliyetleri kapsamında tasarımlarda yapay zekâ teknolojisini kullandıklarını belirten Gülcan, şunları söyledi: “Hedef kitlemizin beğenisine ve tasarım algısına hitap eden bağımsız yapay zekâ temelli iletişim çalışmalarımız, tıklanma oranlarımıza çok hızlı yansıdı.  Haziran ayının üçüncü haftasında üniversite öğrencilerimizin katılımıyla gerçekleştireceğimiz ve üç gün sürecek Sigortayeri ideathon’u hayata geçiriyoruz. Bu proje kapsamında, Sigortayeri’nin yeni müşteri kazanımı için neler yapabileceğini ve müşterilerimizin hayatını kolaylaştıracak fikirleri gençlerimize soruyoruz. Bu yıl ikincisini düzenleyeceğimiz Sigortayeri ideathonu sektörümüzde ilk biz yapmıştık, bundan sonrasında ise gelenekselleştirmeyi planlıyoruz. Gençlerimizin sesine kulak vermeyi önemsiyor, onların yaratıcı fikirlerini dinlemekten heyecan duyuyoruz. Tüm bunlara ek olarak; sigorta cüzdanı, müşteri sadakat programı, akıllı hasar profillemesi projelerimiz üzerine çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Kısa süre içerisinde bu projeleri de hayata geçireceğiz.”

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER