23 Aralık 2024, Pazartesi
spot_img

‘Sigortayeri olarak gençlerin sesine de kulak veriyoruz’

Ağırlıklı olarak üniversite öğrencilerin katılacağı 2’nci Sigortayeri Ideathon, bu ay gerçekleşecek. Sigortayeri olarak Ideathon’u çok önemsediklerini belirten Sigortayeri Genel Müdürü Ali Gülcan, “Gençlerimizin sesine kulak vermek, bizim için büyük önem ve anlam taşıyor” diyor.

Ağırlıklı olarak üniversite öğrencilerinin katılacağı 2’nci Sigortayeri Ideathon, 23-25 Haziran tarihlerinde online gerçekleşecek. Tüm öğrencilerinin başvuru yapabildiği ve başvurular arasından 25 öğrencinin seçileceği Sigortayeri Ideathon, Sigortayeri’ne de önemli katkılar yapacak. 2’inci Sigortayeri Ideathon ve Sigortayeri’nin 2023 yılı hedefleri ile ilgili sorularımızı yanıtlayan Sigortayeri Genel Müdürü Ali Gülcan, “Gençlerimizin sesine kulak vermek, bizim için büyük önem ve anlam taşıyor. Bu ideathon’daki amacımız, yeni müşteri kazanımı ve müşterilerimizin hayatını kolaylaştırma konularında gençlerimizin yeni fikirlerini dinlemek ve onların yaratıcılıklarını ortaya çıkarmak” diyor. Gülcan, Sigortayeri Ideathon sayesinde Sigortayeri’nin kendi alanında ufuk açıcı bir katkı vererek hem sektör içi hem sektör dışı kişilerin farkındalık kazanmalarında öncü olduğunu ve katılımcılar nezdinde sektör bilinirliğini de artırdığını ifade ediyor.

Depremzedelere ilk andan itibaren destek olduk

İlk Sigortayeri İdeathon’un 17-19 Haziran 2022 tarihlerinde gerçekleştirildiğini hatırlatan Gülcan,  katılımcıların sigorta sektörünü daha yakından tanıma fırsatı bulduklarını, sektöre, geliştirici ve yenilikçi fikirler üretme konusunda eğitimler alıp,  bunları pratiğe dönüştürerek yetkinliklerini artırdıklarını söylüyor. Gülcan, Sigortayeri olarak, bu programda genç yetenekleri keşfederek kuruma katkı sağlayabilecek kişileri istihdam etmek üzere adımlar attıklarını da vurguluyor.

Sigortayeri olarak 2022 yılını bir önceki yıla göre yüzde 50’nin üzerinde artışla, kâr ederek kapattıklarını belirten Gülcan, “Bu motivasyonla 2023 yılına hızlı bir giriş yaptık. Tüm kanallarımızdan satışlarımız artmaya başladı” diyor. 6 Şubat’ta yaşanan deprem felaketi sonrası satış geliştirme yerine sigortalıların risklerine öncelik verdiklerini vurgulayan Gülcan, şunları söylüyor: “Sosyal sorumluluk kapsamında hızlıca yapabileceklerimizi ortaya koyduk; aktif bir şekilde yardım operasyonlarımıza odaklandık. İştiraki olduğumuz Aktif Bank ve grubumuz Çalık Holding önderliğinde ilk andan itibaren bölgedeki çalışanlarımıza ulaşarak, elimizden gelen öncelikli desteği vermenin yanı sıra bölgedeki tüm depremzedelere destek olmak isteyen gönüllü çalışanlarımızın oraya ulaşabilmesini de sağladık.” 

2023’te yeni projeleri hayata geçireceğiz

Sigortayeri’nin yeni ürünleri konusunda da sorularımızı yanıtlayan Gülcan, “Sigorta cüzdanı, müşteri sadakat programı, akıllı hasar profillemesi konuları üzerinde çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Bu kapsamda kısa süre içerisinde hayata geçireceğimiz yeni projelerimiz olacak. Tam bu noktada sizlerin aracılığıyla da aktarmak isterim ki; perakende trafiği olan, yaratıcı sigorta ürünleri ile gelişmeyi amaçlayan tüm partnerlere kapımız açık. Paylaşma ve büyütme bakış açımızla Türkiye’nin lider insurtech markası olma hedefindeyiz” diye konuşuyor.

Dijital kanallardaki yetkinliğimizi artıracağız

İlk dört ayda seyahat sağlık sigortası, cep telefonu sigortası ve ferdi kaza sigortası gibi branşlarda ürün çeşitliliğini artırmalarının, yeni müşteri kazanımıyla sonuçlandığını vurgulayan Gülcan, “Sigortayeri olarak, Türkiye’de lider insurtech markası olma misyonumuzla dijital ihtiyacı karşılayabilmemiz ve iş ortaklarımızla geliştirdiğimiz API sharing modeller, dijital poliçe satışlarımızın üzerine eklendi. Sene sonuna kadar farklı ürün ve projelerle dijital kanallardaki etkinliğimizi arttıracağız” diyor.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER