22 Kasım 2024, Cuma
spot_img

Sigortam.net’ten çağrı merkezi çalışanlarına destek

Sigortam.net, çağrı merkezi çalışanlarının uzmanlık seviyesine göre başlattığı “Benim Kariyerim” projesiyle, çalışanlarının kariyer yolculuklarını uzun soluklu hale getirerek mesleklerini sosyal hayatlarıyla uyumlu bir biçimde yapmalarına imkan tanıyor.

Sigortam.net, çağrı merkezi çalışanlarına yönelik olarak başlattığı “Benim Kariyerim” projesi kapsamında, aday sigorta danışmanından kıdemli uzman sigorta danışmanına uzanan bir kariyer haritası oluşturdu. Çalışanlar kariyerlerine yön verebilecekleri bu yol haritasında, Sigortam.net’te kendilerini bekleyen fırsatları, eğitim ve gelişim imkanlarını şeffaf bir şekilde görerek ilerleyebiliyor. Proje kapsamında buddy desteğinden koçluk eğitimine, yüksek hedef-yüksek primden part-time çalışmaya kadar pek çok farklı uygulama yer alıyor.

Çalışanlarımızın mutluluğunu önemsiyoruz

Konuyla ilgili açıklama yapan Sigortam.net İnsan Kaynaklarından Sorumlu Kıdemli Genel Müdür Yardımcısı Barış Açarı, insan kaynakları süreçlerini “mutlu çalışanlar paralelinde gelen müşteri memnuniyeti” bakış açısıyla oluşturduklarını belirtti. Açan, dünyadaki en ileri teknolojinin kullanıldığı çağrı merkezlerinde büyük bir ekibin görev yaptığını söyleyerek “Sigortam.net olarak “müşterinin şampiyonu” olma vizyonumuz doğrultusunda çağrı merkezimizdeki çalışanlarımızın öncelikle mutlu bir çalışma ortamına sahip olmalarına ve sonrasında da sigorta konusunda nitelikli danışmanlık verecek seviyede uzmanlaşmış kişiler olmalarına oldukça önem veriyoruz. Bu kapsamda, kariyer yolculuklarını destekliyoruz” dedi.

Çağrı merkezi birimimize yatırımlarımız sürecek

“Benim Kariyerim” projesi ile Sigortam.net’in müşterileriyle en önemli temas noktalarından biri olan çağrı merkezinin kaslarını daha da güçlendirdiklerine dikkat çeken Açan, “Bu projeyle ulaşmak istediğimiz pek çok hedefimiz var. Öncelikle çağrı merkezi çalışanlarımızın kariyer yolculuğunu uzun soluklu hale getirmek, eğitim ve gelişim fırsatlarıyla önlerini açmak istiyoruz. Çalışanlarımızın mesleklerini sosyal hayatlarıyla uyumlu biçimde sürdürebilmelerini istiyoruz. Bunun için uzmanlık seviyelerine göre esnek çalışabilecekleri, daha yüksek hedeflerle performans gösterebilecekleri kurgular düşündük. Yüksek hedef-yüksek prim, esnek çalışma, part-time çalışma gibi seçenekler sunarak, ekip arkadaşlarımızın çalışma sistemlerini kendilerinin seçebileceği bir platforma dönüştük. Çalışanlarımızın geri bildirimlerinden yola çıkarak şekillendirdiğimiz proje, ekiplerde ilk andan itibaren pozitif bir motivasyon yarattı. Bundan sonraki süreçte de çağrı merkezi birimimize yatırım yapmayı sürdüreceğiz.” açıklamalarında bulundu.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER