6 Kasım 2024, Çarşamba
spot_img

Sigortam.net’in kavanozu ödüle doymuyor

sigortamnet kampanya kasim
Sigortam.net için Tribal Worldwide İstanbul tarafından tasarlanan “kavanoz” konseptli reklam, Kırmızı 2014 Ödülleri’nde “Basında En İyi Sigorta ve Diğer Finans Hizmetleri Reklamı” kategorisinde başarı belgesi aldı.

2001 yılında kurulan, Türkiye’deki online ve telefon üzerinden sigorta satış ve karşılaştırma hizmeti sunan ilk şirket olma özelliğine sahip iLab Holding yatırımı Sigortam.net, ‘Hırsızlara karşı önlem almadan önce sigorta alın’ mesajını ileten ve beyaz leblebi kavanozuna saklanan bir inci kolye görselinden oluşan reklamıyla bu kez de Kırmızı 2014 ödüllerinde başarı belgesine layık görüldü.

Sigortam.net bu reklamıyla daha önce 9’uncu MediaCat Felis Ödülleri Yaratıcılık Bölümü Finans, Bankacılık ve Sigorta Kategorisi’nde “En Yaratıcı” marka seçilmiş, 26. Kristal Elma Yaratıcılık Festivali Basın Dalı İnternet Markaları Kategorisi’nde ve 28. Epica Awards’ın “Consumer Services” kategorisinin “Press” dalında da ödül kazanmıştı.

2003 yılından bu yana düzenlenen Kırmızı, reklamda yaratıcılığı özendirmek, reklam ajanslarının, çalışanlarının, öğrencilerin ve reklam verenlerin başarılarını belgeleyip, ödüllendirmeyi amaçlıyor.

7 gün 24 saat sigorta desteği

2015 yılında 14. yaşına basan ve kurulduğu günden bu yana 2 milyondan fazla müşteriye Türkiye’nin en büyük sigorta şirketlerinin tekliflerini sunan Sigortam.net, poliçe satın alındıktan sonra da müşterilerini yalnız bırakmıyor, 444 24 00 numaralı sigorta destek hattı üzerinden müşterilerine poliçelerine dair tüm konularda ve hasar anında 7 gün 24 saat destek sağlıyor.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER