Sigortam.net, Cengiz Bozkurt’un yüzü olduğu reklam kampanyaları ve gerçek kaza raporlarından ilhamla hazırlanan basın ilanlarıyla Sardis Ödülleri’nde iki Gümüş Sardis almaya hak kazandı.
Sigortam.net, finans sektöründe pazarlama başarılarını ve en inovatif projeleri ödüllendiren Sardis Ödülleri‘nde iki ödül birden kazandı.
Oyuncu Cengiz Bozkurt’un rol aldığı ve müşteri odaklı yeni çözümlerini anlattığı reklam kampanyalarıyla “‘En iyi Yaratıcı Ünlü Kullanımı” kategorisinde Gümüş Sardis kazanan Sigortam.net, gerçek kaza raporlarından ilhamla hazırlanan “Anlatması zor, atlatması kolay” başlıklı basın ilanlarıyla da “En İyi Basın İlanı” kategorisinde bir Gümüş Sardis daha aldı.
Sigorta alma sürecini daha net hale getiriyoruz
Yeni marka kimliklerini ve yeni hizmetleri ortaya koydukları iletişim kampanyalarının ödüllendirilmesinden büyük mutluluk duyduklarını belirten Sigortam.net CEO’su Bora Uludüz, “Kurulduğumuz günden bu yana 7 milyona yakın müşteriye hizmet veren bir şirket olarak,bu yıl tepeden tırnağa yenilendik. Müşterilerimize daha yalın, daha anlaşılır, ihtiyaçlarına anında çözüm üreten, etkileşimli ve yenilikçi bir yaklaşımla hizmet sunuyoruz. Sigorta alma sürecini yapay zekâ teknolojisiyle karmaşıklıktan arındırıp daha net bir deneyim haline getiriyoruz. Bu hizmetlerimizi de yine en yalın biçimde iletişim kampanyalarımızla tüketicilerimize ulaştırıyoruz. Sardis gibi kıymetli ödüller, gittiğimiz yolun ne kadar doğru olduğunu gösteriyor ve yeniliklerin peşinden koşma heyecanımızı perçinliyor.” dedi.